نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

چهارشنبه 1403/02/19

بانوان رسانه؛

نقش بانوان در عرصه های مختلف پیروزی انقلاب

تهران رسانه | نقش بانوان در عرصه های مختلف اعم پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و حوادث سالهای اخیر غیرقابل انکار است.

نقش بانوان در عرصه های مختلف پیروزی انقلاب

به گزارش تهران رسانه ؛ جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر عج شهرستان ملارد بااشاره به برگزاری یادواره هفت شهیده شهرستان ملارد گفت: نقش بانوان در عرصه های مختلف اعم پیروزی انقلاب اسلامی ، هشت سال دفاع مقدس و حوادث سالهای اخیر غیرقابل انکار است.

سرهنگ عباس زورمند افزود: اولین یادواره گرامیداشت هفت شهیده شهرستان ملارد با حضور مسئولان محلی و جمع کثیری از بانوان انقلابی و قدرشناس این شهرستان در سالن شهید طحانی شهر ملارد برگزار گردید .

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری این مراسم ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان به ویژه بانوان شهیدی است در طول هشت سال دفاع مقدس علاوه بر فعالیت و خدمات در پشت جبهه ، در مناطق عملیاتی نیز دوشادوش سایر رزمندگان برای درمان و امدادرسانی حضور موثر و ارزشمندی داشتند .

سرهنگ زورمند در ادامه نقش بانوان در عرصه های مختلف پیروزی انقلاب ، هشت سال دفاع مقدس و اتفاقات سالهای اخیر را غیرقابل انکار دانست .

وی پرورش و تربیت جوانان برومند و انقلابی مانند شهدای مدافع حرم را نشان از وجود و حفظ همان روحیه دوران دفاع مقدس و ارزشی در بین مادران امروزی عنوان کرد .

وی گفت: با همکاری دستگاههای فرهنگی سطح شهرستان تابحال برنامه مشابهی برای شهدای معلم ،شهدای ورزشکار ،شهدای کارمند و شهدای روستایی برگزار نموده ایم و برای سایر اقشار شهیدان نیز مراسم یادبود و تجلیل تدارک دیده شده است .

گفتنی است این مراسم یکشنبه به همت جامعه بسیج زنان ،معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری ملارد و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملارد و یکی از مراسم شهرستانی در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان تهران برگزار شد.

تجلیل از خانواده شهدای زن شهرستان ملارد، مرثیه سرائی ،مسابقه فرهنگی ، قرعه کشی و ویژه برنامه خاطره گویی توسط زینب شیری حافظ کل قرآن و فرزند مفقودالاثر حبیب شیری از بخش های معنوی و جذاب این مراسم بود .




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت