نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

یک شنبه 1403/02/23

انتخابات رسانه؛

امانتداری و نظارت جدی ۲ اصل مهم انتخابات در استان تهران

تهران رسانه | امانتداری و نظارت جدی اصول مهم برگزاری انتخابات در استان تهران است.

امانتداری و نظارت جدی ۲ اصل مهم انتخابات در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ استاندار تهران با تاکید بر رعایت حق الناس گفت: امانتداری و نظارت جدی اصول مهم برگزاری انتخابات در این استان است.

علیرضا فخاری صبح دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به اقدامات و اهداف دشمن بر علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: دشمن با اصل انقلاب و برگزاری انتخابات در ایران مشکل دارد و بی محابا و با سرعت به دنبال فرصت گیری از ملت ایران است.

وی در ادامه با اشاره به فتنه‌های دشمن افزود: دو فتنه ایجاد تردید در امنیت و ایجاد یاس از آینده ایران روی میز دشمنان قرار گرفته و به شدت در حال اجرای بخش‌های مختلف بر روی اقشار مردم توسط عوامل داخلی هستند، حضور پرشور و برگزاری انتخابات سالم شکستی سهمگین برای دشمنان خواهد بود.

فخاری در ادامه با اشاره به چهار راهبرد مطرحه از سوی رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات که وابسته و پوشاننده هم هستند، بیان کرد: ما در حوزه سلامت و امنیت برگزاری انتخابات تمام تلاش خود را خواهیم کرد، اما بحث اصلی دو راهبرد رقابت و مشارکت است که مستقیماً به هم وابسته بوده و رونق هرکدام دیگری را نیز اعتلا می‌دهد.

استاندار تهران عنوان کرد: این انتخابات با توجه به تلاش‌های دشمن بسیار حائز اهمیت است و در همین راستا الگو، راهکار و ایده پردازی و ابتکار عمل به همراه رقابت سالم در انتخابات می‌تواند باعث رونق در مشارکت شود.

فخاری بر رعایت حق الناس و نظارت جدی در انتخابات تاکید کرد و افزود: باید با امانت داری و اجرای عدالت از آرای مردم حفاظت کنیم.

استاندار تهران با اشاره به حضور قوم‌های مختلف ایران اسلامی در استان گفت: اقوام مختلف، فرصت و ظرفیتی بی نظیر در مشارکت‌ها هستند و فرمانداران می‌توانند با همگرایی و هم افزایی و استفاده از این ظرفیت‌ها، در سایه رقابت سالم کاندیداها، شور و شعور انتخاباتی را در شهرستان‌ها رقم بزنند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت