نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

شهریار رسانه؛

کشف انبار حاوی لوازم آرایشی قاچاق در شهریار

تهران رسانه | انبار حاوی لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در منطقه سعید آباد شهرستان شهریار شناسایی شد.

کشف انبار حاوی لوازم آرایشی قاچاق در شهریار

به گزارش تهران رسانه ؛ فرمانده انتظامی استان از شناسایی انبار حاوی لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در منطقه سعید آباد شهرستان شهریار، خبر داد.
سردار کیومرث عزیزی در مورد جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری از منابع موثق مبنی بر اینکه فردی اقدام به نگهداری و توزیع انواع لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز، غیربهداشتی و تاریخ مصرف گذشته در انباری واقع در منطقه سعیدآباد شهریار کرده است، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در این راستا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از بررسی صحت خبر و شناسایی محل فعالیت فرد سودجو و فرصت طلب در سعیدآباد، با هماهنگی مقام قضائی به همراه نمایندگان اداره صمت و شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار وارد محل شده و در بازرسی از این مکان، ۱۰ هزار و ۵۲ کارتن انواع مواد و لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته از قبیل کرم های ضد آفتاب، ماسک های صورت، پاک کننده های آرایشی و کرم های مرطوب کننده کشف شد.
سردار عزیزی افزود: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند و طبق نظر کارشناس شبکه بهداشت و درمان، هیچ یک از موارد کشف شده قابلیت مصرف نداشته و با هماهنگی مرجع قضائی محل پلمب و با تشکیل پرونده، متهم به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار معرفی شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت