چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

آگهی رسانه؛

ایران سیم لاک، نمایندگی پخش انواع سیم لاکی در تهران

تهران رسانه | ایران سیم لاک پخش کننده انواع سیم لاکی در سایز‌های مختلف، با ارائه خدمات کیفیتی و قابل اعتماد، به دنبال رفاه و رضایت مشتریان پرداخته و با به‌روزرسانی مداوم خدمات، به بهترین شکل خدمت‌رسانی خود را تداوم می‌بخشد.

ایران سیم لاک، نمایندگی پخش انواع سیم لاکی در تهران

ایران سیم لاک، به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین پخش‌کنندگان سیم لاکی (در سایزهای مختلف)، عایق حرارتی سیم و کابل برق، پمپ و قطعات پمپ (موتورهای الکتریکی) با بهترین قیمت در بازار تهران شناخته می‌شود.

ایران سیم لاک، با بیش از 7 سال همکاری مستمر با شرکت‌های برجسته در زمینه پخش انواع سیم لاک و عایق حرارتی، به عنوان بزرگترین فروشنده در بازار پامنار تهران شناخته می‌شود.

این فروشگاه نمایندگی محصولات با کیفیت برندهای معتبر مانند: راما، لاکسیم، زاکرس سیم، سیم لاکی فارس، زاگرس سیم و الکترو سیم را به صورت عمده و با بهترین قیمت در تهران و تمام نقاط کشور به مشتریان ارائه می‌دهد.

شایان ذکر است ایران سیم لاک پخش کننده انواع سیم لاکی در سایز‌های مختلف، با ارائه خدمات کیفیتی و قابل اعتماد، به دنبال رفاه و رضایت مشتریان پرداخته و با به‌روزرسانی مداوم خدمات، به بهترین شکل خدمت‌رسانی خود را تداوم می‌بخشد.

فروشگاه و نمایندگی سیم لاکی

وجه تمایز ایران سیم لاک در بازار پامنار

مجموعه ایران سیم لاک باتوجه به موارد زیر توانسته وجه‌‌‌های متمایزی از سایر رقبا به خود اختصاص دهد.

  1. ارائه معتبرترین برندها
  2. قیمت مناسب نسب به سایر رقبا
  3. بکارگیری نیروی متخصص
  4. ارسال سریع بار به سراسر کشور

برای خرید و آگاهی بیشتر در مورد نحوه خرید سیم لاکی بهتر است، اطلاعات بیشتری در مورد سیم لاکی، مزایا و انواع آن بدانید.

سیم لاکی و تفاوت آن نسبت به بقیه سیم‌ها

سیم لاکی یا سیم ترانس یک سیم با روکش نازک و کم حجم است‌؛ که با قطر سطح مقطع شناخته می‌شود.

این سیم با ضخامت‌های متنوع از ۰.۰۵میلی‌متر تا ۶ میلی‌متر در بازار عرضه می‌شود. انتخاب ضخامت مورد نیاز بر اساس مقدار جریانی که از آن عبور می‌کند، تعیین می‌شود.

به عنوان یک راهنمای مهندسی، معمولاً عدد ۴A/mm2 به عنوان یک تقریب مناسب برای چگالی جریان حداکثر در سیم لاکی در نظر گرفته می‌شود.

خرید سیم لاکی در تهران

سیم لاکی بهترین انتخاب، نسبت به سایر سیم‌های روکش‌دار

سیم لاکی با دیگر سیم‌های روکش‌دار به شدت تفاوت دارد. در نگاه اول، بسیاری از مردم تصور می‌کنند که، سیم لاکی یک سیم روکش‌دار است؛ که شامل یک یا چند رشته سیم مسی یا آلومینیومی با یک روکش پلاستیکی یا پی وی سی می‌شود.

در اصل سیم لاکی با این تصور کاملا متفاوت است.

یک تفاوت اصلی آن با سایر سیم‌ها، در ضخامت روکش عایق است. این سیم‌ها به نحوی پوشش داده می‌شوند که بسیاری از افراد ممکن است از وجود پوشش آن‌ها بی‌خبر باشند.

این ویژگی باعث می‌شود؛ حتی افرادی که با مباحث برق و الکترونیک آشنا نیستند، سیم‌های لاکی را به عنوان یک نوع سیم روکش‌دار تشخیص ندهند.

کاربرد سیم لاکی با یک مثال ساده

برای مثال، سیم پیچ‌های استفاده شده در وسایل الکترونیک یک نمونه از سیم لاکی محسوب می‌شوند. این سیم‌ها بدون روکش خاصی هستند؛ اما به شکلی طراحی شده‌اند که از نقاط مختلف اتصال داشته باشند.

اتصالات سیم لاکی، در صورتی که روکش وجود نداشته باشد، ممکن است به ایجاد جرقه منجر شوند. بنابراین، این سیم‌ها اصولاً در سیم پیچ‌های الکترونیکی به کار می‌روند و روکش لاکی، مانع از ایجاد جرقه در این سیم پیچ‌ها می‌شود.

کاربرد و مزایا سیم لاکی

دلیل استقبال اصلی از سیم لاکی را می‌توان در کاربرد گسترده آن در فضاهایی که نیاز به سیم با روکش نازک و کم حجم باشد، دانست.

سیم لاکی و انواع آن

تنوع گسترده‌ای از سیم لاکی را می‌توان بر اساس معیارهای مختلفی همچون: قطر، سطح مقطع، درجه حرارت، و میزان عایق‌بندی، مورد بررسی قرار داد.

  • قطر سیم لاکی: ویژگی بسیار حائز اهمیتی که بر ولتاژ شکست سیم تأثیر می‌گذارد، ضخامت پوشش است. این ضخامت به سه دسته درجه ۱، درجه ۲ و درجه ۳ تقسیم می‌شود. هرچه درجه ضخامت بیشتر باشد، عایق آن ضخیم‌تر و ولتاژ شکست بیشتری دارد.
  • سطح مقطع سیم لاکی: از نظر سطح مقطع، دو نوع سیم گرد و تخت وجود دارد. در سیم لاکی تخت، فضای خالی بین لایه‌ها حذف شده و ضریب جایگیری آن افزایش می‌یابد.
  • کلاس حرارتی سیم لاکی: کلاس حرارتی نشان‌دهنده درجه حرارتی است که سیم لاکی در آن به مدت ۲۰ هزار ساعت عمر دارد. این درجه حرارت در دماهای مختلف، تأثیر بیشتری بر عمر سیم دارد.

کلاس‌های حرارتی متداول شامل: ۱۰۵، ۱۳۰، ۱۵۵، ۱۸۰ و ۲۲۰ درجه سانتیگراد هستند.

بنابراین، در انتخاب سیم لاکی (با در نظر گرفتن درجه حرارتی که سیم در طول مدت زمان استفاده تحمل می‌کند)، سعی شود کلاس حرارتی مناسبی انتخاب گردد؛ که با کاربرد موردنظر هماهنگ باشد.

برترین مزایای سیم لاکی

به دلیل مزایای ویژه‌ای که سیم لاکی دارد؛ امروزه توانسته در صنعت کاربردهای گسترده‌تری را به خود اختصاص دهد. در ادامه همراه باشید تا 8 مورد از مهمترین مزایای سیم لاکی را با یکدیگر بررسی کنیم.

  1. وزن سبک: سیم لاکی با وزن سبک خود، اتصال به وسایل مختلف را بسیار راحت می‌کند. این ویژگی باعث محبوبیت آن در تولید ابزارهای مکانیکی و فنی گردیده است.
  2. قطر نازک: با پوشش پلاستیکی نازکتر نسبت به سایر سیم‌ها، سیم لاکی دارای قطر کمتری است. این ویژگی آن را برای استفاده در موتورها و ترانسفورماتورها مناسب می‌سازد.
  3. مقاومت در برابر خوردگی: مقاومت سیم لاکی در برابر خوردگی، از دلایل گسترش استفاده از این سیم در صنایع مختلف است.
  4. بالا بردن مقاومت الکتریکی: خاصیت ایزولاسیونی سیم لاکی باعث بالا رفتن مقاومت الکتریکی در دستگاه‌های صنعتی می‌شود.
  5. اجرای آسان: سیم لاکی به دلیل آسانی در اجرا، جایگزینی مناسبی برای سیم‌های دیگر در دستگاه‌های صنعتی است.
  6. مقاومت بالا در برابر حرارت: توانایی بالای سیم لاکی در تحمل حرارت و گرمای هوا، آن را برای استفاده در صنایع خودروسازی و الکترونیکی ایده‌آل می‌سازد.
  7. آرایش جذاب: سیم لاکی با ظاهر جذاب خود، و نظم بینظیرش به ابزارها زیبایی می‌بخشد.
  8. دوام بالا: دوام بالای سیم لاکی در شرایط صنعتی، آن را به یک انتخاب مطمئن برای کاربران ‌تبدیل کرده است. البته باید خاطر نشان کرد به دلیل نوع متریال سیم لاکی نیز می‌توان مزایای دیگری را برشمرد؛ که در ادامه مطلب به آن می‌پردازیم.

مزایای سیم لاکی بر اساس نوع متریال بکار رفته در آن

سیم لاکی به دلیل نوع متریال به دو دسته مسی و آلومینیومی تقسیم می‌شود. که هر دسته به نوبه خود دارای ویژگی برتری نسبت به نوع دیگر است.

مزایای سیم لاکی آلومینیومی:

  • انعطاف پذیری: سیم لاکی آلومینیومی به عنوان یک گزینه انعطاف‌پذیرتر نسبت به سیم لاکی مسی معرفی می‌شود.
  • وزن سبک: وزن این نوع سیم تقریباً یک سوم وزن سیم لاکی مسی است.
  • مقاومت در برابر خوردگی: مقاومت بالای سیم لاکی آلومینیومی در برابر خوردگی، آن را به گزینه ای با کیفیت و ماندگار تبدیل کرده است.

مزایای سیم لاکی مسی:

  • شکنندگی کمتر: سیم لاکی مسی نسبت به سیم لاکی آلومینیومی شکنندگی کمتری دارد؛ که این ویژگی آن انتخاب بهتری برای قرارگیری در مقابل فشارها و تنش‌های زیاد است.
  • استفاده در شرایط خاص: در شرایط خاصی که شکنندگی مهم‌ترین فاکتور است، هنوز سیم لاکی مسی به‌عنوان یک گزینه قابل توجه محسوب می‌شود.

به طور کلی، انتخاب بین این دو نوع سیم لاکی بستگی به نیازها و شرایط خاص هر کاربر دارد.

ایران سیم لاک نمایندگی بهترین مارک سیم لاکی در پامنار

در این مطلب از ایران سیم لاک فروشنده معتبر سیم لاکی در بازار پامنار سخن گفتیم. ایران سیم لاک به دلیل ارائه محصولات باکیفیت از برندهای معتبر چون: لاک سیم، سیم لاکی فارس، راما سیم، زاگرس سیم و .... به همراه قیمت‌های رقابتی و ارسالی فوری، توانسته بالغ بر 7 سال در بازار پامنار محبوبیت بالایی را از آن خود کند.

در ادامه برای انتخاب درست و نیاز سنجی صحیح از خرید سیم لاکی، به برسی دقیق این سیم به همراه شرح انواع، مزایا و حتی مهمترین موارد قبل از خرید این قطعه صنعتی پرداختیم.

اگر شما نیز به دنبال خرید سیم لاکی هستید؛ خوشحال می‌شویم برای بازدید انواع سیم لاکی و سایزهای مختلف آن به وب سایت ایران سیم لاک مراجعه کنید؛ تا علاوه بر مشاوره تخصصی رایگان توسط متخصصین ایران سیم لاک از قیمت‌های ویژه آن نیز بهره ببرید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت