چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

آگهی رسانه؛

خرید دوربین مدار بسته در اصفهان

تهران رسانه | در این مقاله از راهنمای خرید دوربین داهوا در اصفهان به بررسی انواع دوربین مداربسته برند داهوا، ویژگی‌ها و قیمت آنها خواهیم پرداخت.

خرید دوربین مدار بسته در اصفهان

دوربین مدار بسته در اصفهان

امروزه اغلب ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری و بسیاری از فروشگاه ها مجهز به دوربین‌ های مدار بسته هستند. تکنولوژی دوربین‌های مدار بسته روز به روز در حال پیشرفت بوده و شاهد تولید این محصولات در انواع مختلفی هستیم. چنانچه قصد خرید دوربین مدار بسته در اصفهان را دارید، از میان برندهای مختلف این محصول، برند معتبر و پرآوازه داهوا (Dahua) را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این برند خوشنام چینی توانسته است در عرصه طراحی و تولید سیستم‌های امنیتی دومین رتبه برتر دنیا را کسب کند. اغلب دوربین‌های مداربسته این کمپانی به صورت HDCVI و تحت شبکه هستند. در این مقاله از راهنمای خرید دوربین داهوا در اصفهان به بررسی انواع دوربین مداربسته برند داهوا، ویژگی‌ها و قیمت آنها خواهیم پرداخت.

دوربین مداربسته داهوا و انواع آن

برند داهوا توانسته است در زمینه تولید دوربین‌های مداربسته بسیار متنوع عمل نماید. از این رو انواع دوربین مداربسته داهوا در بازار وجود دارند که هر یک از نظر مدل، کارکرد، کیفیت و قیمت تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. برای خرید دوربین مدار بسته در اصفهان بایستی ابتدا انتظارات خود را از دوربین مداربسته مانند کیفیت تصویر، امکان دید در شب، لنز دوربین، سنسورهای تشخیصی و… مشخص نمایید. در ادامه این مقاله به معرفی و بررسی انواع دوربین مدار بسته داهوا خواهیم پرداخت.

دوربین مداربسته تحت شبکه

این مدل دوربین مداربسته داهوا به گونه‌ای طراحی شده که در هر مکانی که قرار داشته باشید می‌توانید توسط نرم‌افزار مخصوص بر روی تلفن همراهتان به کنترل آن بپردازید. به‌طور کلی اطلاعات موجود در این مدل از دوربین مداربسته داهوا توسط پروتکل شبکه و در بستر اینترنت انتقال می‌یابد.

عملکرد دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا بدین‌صورت است که ابتدا داده‌های ویدیویی داخل دوربین پردازش و رمزگذاری شده و در مرحله بعد به دستگاه ضبط کننده تصاویر انتقال می‌یابد. با توجه به اینکه در این مدل از دوربین‌ها نیازی به تصویر و کابل برق نبوده و انتقال اطلاعات تنها از طریق کابل اترنت انجام می‌شود، از نصبی بسیار راحت‌تر نسبت به دیگر دوربین‌ها برخوردار است.

دوربین‌های مداربسته HD

بعد از سری دوربین‌های آنالوگ دوربین‌های پیشرفته‌تری تحت عنوان دوربین‌های HD طراحی و ساخته شد. این دوربین‌ها در مقایسه با دوربین‌های تحت شبکه از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند. اتصال دوربین‌های HD داهوا از طریق فیش bnc و کابل‌های کواکسیال انجام می‌گیرد. رزولوشن تصاویر این مدل دوربین در حدود 1280*720 پیکسل بوده و ضمن داشتن کیفیت خوب، نیاز به حافظه چندانی برای ذخیره سازی تصاویر ندارند.

خرید دوربین مدار بسته در اصفهان

دوربین های پلاک خوان

داهوا در خصوص دوربین‌های پلاک خوان نیز بسیار موفق عمل کرده و دوربین‌هایی با تکنولوژی ANPR را طراحی کرده است. این مدل دوربین‌ها ضمن شناسایی، امکان ثبت خودکار پلاک‌های خودرو حتی در حال حرکت را دارند. این دوربین‌های پلاک خوان در نور کم، سرعت بالا و حتی هوای تاریک و مه آلود امکان شناسایی و ثبت پلاک خودروها را دارند. از این دوربین‌ها می‌توان در پارکینگ‌ها، عوارضی‌ها، خروجی‌ها، ورودی‌ها و… استفاده کرد.

دوربین مدار بسته hdcvi

از دیگر محصولات داهوا که به منظور افزایش و بهبود کیفیت تصاویر در دوربین‌های آنالوگ ارائه شد می‌توان به دوربین مداربسته hdcvi داهوا اشاره کرد. بر اساس این فناوری تصاویر آنالوگ دوربین با رزولوشن بالایی منتقل می‌شوند. همچنین توسط کابل کواکسیال امکان دسترسی به رزولوشن های 1280p و 720p نیز خواهد بود. در این مدل از دوربین‌ها تصاویر ابتدا به شکل دیجیتال تولید و برای انتقال آماده می‌شوند. سپس انتقال آنها به رکوردر hdcvi توسط کابل کواکسیال انجام می‌گیرد. خرید دوربین مدار بسته در اصفهان از برند داهوا بدون شک انتخابی مطمئن و ایده آل خواهد بود.

دوربین مدار بسته استارلایت

از دیگر دوربین‌های محبوب و پرتقاضا برند داهوا می‌توان به دوربین‌های مداربسته استارلایت اشاره کرد. این دوربین‌ها توسط سنسورهای ویژه‌ای که دارند قادرند حتی در شرایط کم نور، تصاویر رنگی با شفافیت و وضوح بالا ثبت نمایند. به طور کلی این مدل دوربین‌ها علاوه بر روز امکان تولید تصاویر رنگی و با کیفیت در تاریکی شب را نیز دارند.

دوربین مداربسته استارلایت از قیمت مناسبی برخوردار بوده و اغلب جهت مکان‌های کم نور که نیاز به نظارت تصویری بسیار دقیق دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. دوربین‌های مداربسته استارلایت در کنار تمام ویژگی‌های ذکر شده امکان تشخیص چهره و بررسی جزئیات را فراهم می‌کنند.

دوربین مدار بسته فول کالر

از سری جدید دوربین‌ های مدار بسته داهوا می‌توان دوربین فول کالر را نام برد که به ثبت تصاویر بسیار با کیفیت تری نسبت به مدل‌های قبلی می پردازد. با توجه به سنسورها و لنز مورد استفاده در این دوربین، قادر است حتی در شرایط نور بسیار کم، تصاویر رنگی بسیار با کیفیتی را در طول شبانه روز ثبت نماید. این مدل از دوربین‌های مداربسته داهوا در هنگام شب از عملکردی بسیار عالی برخوردار بوده و تنها با نور اندکی امکان شناسایی و بررسی جزئیات را برای شما فراهم می‌کند.

دوربین مدار بسته اصفهان

مهمترین نکات برای انتخاب دوربین مداربسته

برای اینکه دوربین مداربسته‌ با کیفیت و مناسبی را خریداری کنید بایستی در هنگام انتخاب و خرید آن نکاتی را به شرح زیر مورد توجه قرار دهید.

  • حتماً پیش از انتخاب، قطعات سیستم از جمله هارد، دستگاه های ضبط دوربین مدار بسته را با دقت بررسی نمایید.

  • به تکنولوژی به کار رفته در دوربین مداربسته دقت نمایید و توجه داشته باشید که همواره خرید دوربین‌های مداربسته تحت شبکه در مقایسه با دوربین‌های مداربسته آنالوگ انتخاب بهتری خواهند بود.

  • قیمت دوربین مداربسته و برخورداری آن از گارانتی از دیگر نکاتی است که در زمان خرید آن بایستی در نظر گرفته شود. قیمت بالای دوربین مداربسته همواره دلیلی بر با کیفیت بودن آن نیست. چه بسا که شما می‌توانید دوربین‌های با کیفیتی را در برندهای معتبری از جمله داهوا با قیمت مناسب‌تری خریداری کنید. همچنین به داشتن گارانتی و پشتیبانی دوربین مداربسته توجه داشته باشید.

بررسی قیمت و خرید دوربین مداربسته داهوا در اصفهان

با توجه به اینکه دوربین‌های مداربسته داهوا وارداتی هستند قیمت آنها متاثر از نوسانات ارز و دلار خواهد بود. با این وجود دوربین‌های مدار بسته داهوا از نظر قیمتی تنوع بسیاری دارند و شما می‌توانید با توجه به نیاز و انتخابی که دارید آنها را در قیمت‌های مناسب‌تری سفارش دهید.

بر همین اساس می‌توانید با مراجعه به وبسایت ویستاکو انواع دوربین مداربسته داهوا را جستجو و مورد بررسی قرار دهید. محصولات داهوا ضمن کیفیت بالایی که نسبت به هم رده‌های خود دارند از نظر قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند. قیمت دوربین‌های مداربسته داهوا با توجه به امکانات و ویژگی‌های آنها تعیین می‌گردد و هرچه این موارد بیشتر باشد طبیعتاً از قیمت بالاتری برخوردار هستند. برند داهوا همچنین از نظر پشتیبانی و گارانتی در سطح مطلوبی قرار داشته و شما می‌توانید انواع دوربین مداربسته داهوا را با گارانتی معتبر از مجموعه اینترنتی ویستاکو خریداری نمایید. برای خرید دوربین مدار بسته در اصفهان، کسب مشاوره های لازم و استعلام قیمت آن می‌توانید با کارشناسان فروش این مجموعه در تماس باشید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت