چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

آگهی رسانه؛

ویژگی هایی که یک شیشه شیر خوب داراست

تهران رسانه | اگر صاحب فرزند شده باشید حتما با این کالای مفید آشنا هستید بخصوص اگر فرزندتان نوپا باشد.

ویژگی هایی که یک شیشه شیر خوب داراست

اگر صاحب فرزند شده باشید حتما با این کالای مفید آشنا هستید بخصوص اگر فرزندتان نوپا باشد یعنی طی ماه ها یا سالیان گذشته دنبال تهیه قلم به قلم لیست سیسمونی بوده باشید انرژی خوبی روی شیشه نوزاد گذاشته اید بخاطر اهمیت زیادی که دارد با خوبهای بازار آشنا هستید میدانید هر شرکتی نقطه قوتش کجاست . شاید بهترین راهنما برای ما تجربه جمعی از خریداران پیشین کالا باشد یک یا دو نفر را نمی گوئیم ولی وقتی نظر بیست نفر که قبل از شما محصولی را استفاده کرده باشند بخوانید به جمع بندی خوبی می رسید مثلا" شیشه شیر اونت را نه تنها در کشورمان بلکه بصورت جهانی مادران به یکدیگر توصیه می کنند این حتی شعار خود شرکتش هم هست که اولین برندی که توصیه می شود این مهم بواسطه عملکرد رضایت بخش در قبال مشتریان در طی چندین سال بدست آمده که میتواند بهترین تبلیغ برای تولید کننده نیز باشد چون در فضای مجازی پرکاربرد امروزی چه چیزی بهتر از نظرات مثبتی که پیرامون محصول نوشته شده باشد . بریم ببینیم نقطه قوت شیشه فیلیپس یا دیگر رقیبانش را از جهات مختلف بخصوص سرشیشه بررسی کنیم .

اگر خانواده نخواهد خرید شیشه شیر را از مدل پیرکس گلس داشته باشد وزن عاملی تاثیرگذار خواهد بود توقع ما خواهد بود که سبک و خوش دستی را در اولین گام داشته باشیم شاید زیبا بودن را نیز مقدم برشماریم ولی آن سلیقه ای می شود البته که شیشه شیر اونت از منظر همه زیبا جلوه میکند بعید است کسی فرم زیبای انحنا دار آن را نپسندد یا کومو تومو نیز بدین شکل با آن بدنه از جنس سیلیکون خوش حس اش مگر می شود لذت دست گرفتنش را دوست نداشت . پس اگر شیشه ای گرفتیم خوب مشخص است سنگینی را داریم بخاطر جنس در عوض طول عمر و مقاومت برابر شستشو پی در پی یا استریل کردن را داریم اما وقتی جنس پلاستیکی بهتر بگوییم پلی پروپیلن داریم باید بشود راحت بدون خسته شدن در دستش گرفت حتی پس از چند وقت خود بچه میخواهد آنرا کنترل کند بگیرد . وقتی در خصوص دوام پیرکس گفتیم اینجا نیز بگوئیم که طلقی درست است که خوش دست بودن را به شما هدیه می دهد اما دیگر طول عمری مشابه آن برای شما به ارمغان نمی آورد زودتر باید جایگزین شود وقتی که خش و خط برداشت کدر شد لازم به ذکر است بگوئیم جوشاندن شیشه طلقی فیلیپس برای استریل موردی ندارد . البته بحث سرشیشه جداست چون بعنوان مثال در نچرال فیلیپس سرشیشه هر دوی اینها یکی است چه اندازه چه جنس لذا بدنه متفاوت پس خرید شیشه شیر بین این 2 نوع برای هر یک مزایایی به همراه دارد .

تصویر مطلب

موادی که بکار می رود در ساخت هر وسیله ای خروجی کار را مشخص می کند در نهایت هم بدان کیفیت گوئیم چیزی که حتی بخشی از آن با دیدن از نزدیک یا لمس کردن محصول مشخص میشود مثال بزنیم وقتی شکل فرمی زیبای سرشیشه فیلیپس را می بینیم دست که به آن سیلیکون جذاب می زنیم می فهمیم این از بهرین متریال ساخته شده خود اونت مبدع سیلیکونی برای سر شیشه است که مزه نداشته فاقد بو نیز است . در وسایل سیسمونی کودک ترکیب مواد بکار رفته مرغوبیت آنها از دیگر وسایل روزمره بالاتر است بخصوص آنهایی که در دهان او قرار می گیرند هم چون پستانک یا دندانگیر . یک سری پروتوکول های بین المللی وجود دارد در اتحادیه اروپا یا آمریکا که همه برندهای معروف آن ها را رعایت می کنند شاید چیزی که این روزها زیاد می شنویم بدون bpa بودن است که روی بسته بندی محصولات زیادی برای اطمینان خریداران درج شده که کالا فاقد آن است . این روزها سیلیکون نقش اساسی در شیشه نوزاد دارد هر کمپانی که بهتر بسازد آن را خرید شیشه شیر از سویش بیشتر اتفاق می افتد البته شکل دهی یا خروجی شیر سرشیشه نیز باید توامان یکدیگر باشند تا یه ترکیب خوب را شاهد باشیم .

برویم مرحله بعد دارا بودن فرایند آنتی کولیک همان چیزی که بهش ضدنفخ بودن نیز گوئیم . دیگر یک آپشن محسوب نمی شود بلکه توقعی است که از شیشه شیر خوب داریم آن هم نه در حد حرف بلکه ضد نفخی که تاثیر گذار باشد بچه پس از وعده شیر خوردنش کمتر شاهد گاز یا کولیک باشد . چندتایی هستند که این مهم را اثبات شده موفق اجرا کردند معروفترین دکتر براون که نی مخصوصی درون بطری قرار می دهد با کارکرد چندگانه میتوانید توضیح مفصل را در سایت خودش بخوانید . هر یک به شکلی در راه دستیابی به ضدکولیک بودن هستند گاهی سوپاپ روی قاعده سرشیشه هست در برخی حتی ته شیشه گنجانده می شوند خلاصه تکنولوژی ساخت متفاوت ولی در یک جهت میباشد. کوموتومو دو سوپاپ روی دو طرف سرشیشه عریضش قرار داده است ممکن است در یک مارک ما دو لاین جدا شاهد باشیم چون فیلیپس یکی دارد مشابه سینه مادر با اسم نام آشنا نچرال که اونهم ضدنفخ است ولی تخصصی ترش می شود آنتی کولیک که سیستم دارد درون بطری آن قطعه سبز رنگ را اشاره داریم . دکتر براونز هم سری پهن دارد.

پک هدیه

شیشه شیر خوب در تنوعی از اندازه ها می بایست موجود باشد شما با کوچک شروع می کنید در ادامه نیز به متوسط و بزرگ سایز خواهید داشت باید اینها در دسترس شما باشد حتی رنگ پسرونه دست مشتری را باز برای انتخاب می گذارد جهت لیست سیسمونی در کنار دخترونه . می دانید که بهتر است با تغییر اندازه شیشه میزان خروجی سرشیشه نیز متناسب باشد که همان بهش شماره می گویند در شیشه شیرهای کوچک سری آغازین مثلا" یک قطره شاید نیم می گذارد شرکت برای آخرین سایز سری چهارقطره یا بیشتر اینها سازگاری با هم نیز داشته باشند بهتر است مثلا" درپوش بهم بخورد . شیشه شیر اونت این امکان را دارد بدنه اش را میتوان پایین شیردوش دستی خود وصل کنید حتی با برخی لیوانهایی که دارد تغییرات جالبی ایجاد می کند .

داشتن کارتن خوب که درونش دفترچه راهنمای دقیقی باشد بدیهی اما ضروری است جعبه اولین نگاه شما را به خود جلب می کند باید رنگ و طراحی خوبی داشته باشد مثل همه کالاهای دیگر بازار بسته بندی اهمیت روز افزونی دارد . اگر غیر از بسته تکی برای خانواده هایی که در خرید سیسمونی چندتایی را نیز مدنظر دارند یا دوقلو دارند سازنده جعبه چندتایی می سازد تا دست مشتری در خرید شیشه شیر باز باشد شاید 4 عدد بخواهد خریداری کند دوتا کوچک در کنار دو متوسط پس در مغازه باید دسترسی متنوع فراهم باشد.

فرض کنیم بهترین شیشه نوزادی را هم گرفته اید یک بخشی از نتیجه به استفاده خود مشتری هم بر می گردد که مطابق روش عمل کنید حساب کنید پستانک اونت که بسیار خوب است گرفته اید اما بجای یک ماه توصیه شده دارید بیشتر استفاده می کنید خوب این توصیه شده نیست چون خود سازنده گفته هر ماه یکی در دیگر لوازم سیسمونی هم داریم سرشیشه فیلیپس نوشته شده 3 ماه بهتر است بکار برود فلذا به این موضوعات توجه کنید در استفاده تا بهترین بازخورد را بعد از یک انتخاب خوب داشته باشید . داشتن فرچه شیشه شوی یک خشک کن برای جایی که بعد از شستن وسایل کودک را مجزا روی آن میگذاریم تا خشک شود حتی شاید دستگاه استریل برای پس از شستشو خواهد توانست کارآیی شیشه شیر اونت شما را افزون گرداند .




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت