نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

پلیس رسانه؛

بیهوش کردن زنان توسط رمال در شهر ری

تهران رسانه | رمال فريبکار که با بی هوش کردن طعمه هايش اقدام به سرقت و آزار و اذيت زنان می کرد دستگیر شد.

بیهوش کردن زنان توسط رمال در شهر ری

به گزارش تهران رسانه ؛ فرمانده انتظامي شهرستان ري از دستگير رمال فريبکار که با بي هوش کردن طعمه هايش اقدام به سرقت و آزار و اذيت زنان مي کرد، خبر داد و از شهروندان خواست در صورت شکايت از اين فرد مي توانند به سازمان اطلاعات شهر ري مراجعه کنند.

سرهنگ "محمد قاسم طرهاني" در اين خصوص گفت: اوايل آذر ماه سال جاري بررسي موضوع پرونده اي مبني بر سرقت به شيوه بي هوشي از زن جوان توسط يک مرد رمال در اختيار تيمي از ماموران سازمان اطلاعات اين فرماندهي قرار گرفت.
وي افزود: بررسي هاي اوليه نشان از اين داشت، اين فرد رمال مردي 45 ساله با جلب اعتماد طعمه اش به بهانه رمالي براي بخت گشايي و رفع مشکلات، در منزل شاکي حاضر شده و مدعي بوده که براي رمالي در زماني که وي حاضر مي شود فردي در منزل حاضر نباشد.
سرهنگ طرهاني ادامه داد: متهم پس از حضور در خانه و اطمينان از تنها بودن زنان جوان با دادن يک نوشيدني که مدعي بوده اين نوشيدني را جادو کرده است زنان جوان را بيهوش و بلافاصله با سرقت اموال با ارزش از محل متواري شده است.
فرمانده انتظامي شهرستان ري اظهار داشت: در بررسي هاي اوليه، اطلاعاتي از اين مرد جوان به دست نيامد تا اينکه با روش هاي کشف جرم و تجميع پرونده هاي مشابه مشخص شد که متهم به دفعات مرتکب سرقت به همين شيوه شده است و تعدادي از زنان جوان را نيز مورد آزار و اذيت قرار داده است.
اين مقام انتظامي گفت: با به دست آمدن اين سرنخ ها تحقيقات پليسي تکميل و ماموران موفق شدند با انجام چندين عمليات پليسي هويت و مخفيگاه متهم را در شهرستان ري شناسايي کنند و پس از هماهنگي هاي قضائي، اين شياد در يک عمليات غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير شد.
سرهنگ طرهاني ادامه داد: متهم در همان ابتدا به سرقت و آزار و اذيت زنان در نقش يک رمال اعتراف کرده است و با دستور قضائي انتشار تصوير بدون پوشش متهم براي شناسايي ساير مال باختگان در دستور کار قرار دارد.
وي از شهروندان خواست: در صورتي که بدين شيوه در دام سرقت يا آزار و اذيت و ديگر جرايم احتمالي اين مرد فريبکار قرار گرفته باشند متهم را شناسايي کنند و براي تشکيل پرونده و پيگيري شکايتشان به پليس اطلاعات شهرستان ري واقع در خيابان فدائيان اسلام جنوب نرسيده به ميدان حرم حضرت عبدالعظيم(ع) مراجعه کنند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت