چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

سه شنبه 1403/03/01

آگهی رسانه؛

8 هدیه سازمانی مدیریتی جدید برای سال 1403

تهران رسانه | هدیه های مدیریتی را به مدیران دیگر سازمان ها که با آنها رابطه کاری وجود دارد هم می دهند که این کار باعث تحکیم روابط کاری با مدیران دیگر سازمان ها می شود. دادن این هدیه ها چه به مدیران داخلی و یا به مدیران دیگر سازمانها باعث می شود تا اعتماد و اعتبار شما در میان مدیران افزایش یابد و مشارکت و همکاری بیشتری به وجود آید.

8 هدیه سازمانی مدیریتی جدید برای سال 1403

ضرورت دادن هدیه ی مدیریتی

هدیه های مدیریتی، ست های مخصوص و ویژه ای هستند که به مدیران درونی شرکت یا سازمان داده می شود، این هدیه ها باعث بالا رفتن انگیزه و تقویت روحیه ی مدیران داخلی سازمان می شود و بر افزایش بازدهی آنها تاثیر مثبت می گذارد. همچنین هدیه های مدیریتی را به مدیران دیگر سازمان ها که با آنها رابطه کاری وجود دارد هم می دهند که این کار باعث تحکیم روابط کاری با مدیران دیگر سازمان ها می شود. دادن این هدیه ها چه به مدیران داخلی و یا به مدیران دیگر سازمانها باعث می شود تا اعتماد و اعتبار شما در میان مدیران افزایش یابد و مشارکت و همکاری بیشتری به وجود آید. برخی از انواع هدیه های مدیریتی از طرف مدیر به کارمندان خود داده می شود یا از طرف کارمندان به مدیر خود داده می شود که این کار باعث ایجاد پیوند و روابط بهتر بین مدیر و کارمندان می شود و در نتیجه باعث عملکرد بهتر سازمان یا شرکت می شود. بعضی دیگر از هدیه های مدیریتی جنبه ی تبلیغاتی دارد و به مدیران دیگر سازمان ها می دهند حتی اگر روابط کاری بین آنها وجود نداشته باشد که این خود می تواند یک روشی برای آغاز روابط کاری باشد. با هر هدفی اقدام به خرید هدیه های مدیریتی می کنید کارشناسان حرفه ای آواکادو می توانند برای انتخاب درست این هدیه ی ویژه راهنمایی های لازم را در اختیار شما بگذارند.

ویژگی های مهم هدیه های مدیریتی

هنگام تهیه ی هدیه های مدیریتی حتما در نظر داشته باشید ارزش هدیه با جایگاه فرد باید تناسب داشته باشد که ارزش هدیه تنها اشاره به قیمت آن ندارد بلکه کیفیت هدیه را نیز شامل می شود. همچنین هدیه باید متناسب با خصوصیات فردی شخص دریافت کننده باشد تا بتواند شخص را تحت تاثیر قرار داده و خوشحال کند. در مجموعه ی فروشگاهی آواکادو شما می توانید در میان انواع ست های مدیریتی موجود که بسیار خاص و منحصر به فرد هستند هدیه ی مدیریتی مطابق با سلیقه ی خود را پیدا کنید البته کارشناسان ماهر ما می توانند در انتخاب هدیه ی خاص و متناسب با بودجه ی شما، راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند. در اینجا به چند نمونه از هدیه های جذاب مدیریتی موجود در مجموعه ی آواکادو اشاره می کنیم.

ست هدیه ی رومنس

از جمله هدیه های مدیریتی می باشد که اقلام درون آن بسیار کاربردی بوده و هر شخصی از دریافت آن خوشحال می شود. اقلام موجود در این ست که درون یک هارد باکس قرار دارند شامل یک سالنامه 1403 به اضافه ی یک تراول ماگ همرنگ سالنامه می باشد. سالنامه گزینه ی بسیار پر کاربردی برای بیشتر افراد است و مورد بسیار خوبی برای چاپ نام و لوگوی سازمان می باشد که به این طریق تبلیغی بلند مدت و موثر برای سازمان هم به وجود می آید. و اما تراول ماگ که امروزه جز جدایی ناپذیر ست های خاص و منحصر به فرد است. تراول ماگ برای تمامی افراد کاربرد زیادی می تواند داشته باشد. تراول ماگ موجود در این ست از جنس با کیفیت بوده و می تواند دمای نوشیدنی را تا ساعتها حفظ کند. پرکاربرد بودن و ماندگار بودن این محصول آن را به گزینه ی خوبی برای چاپ نام و لوگوی سازمان کرده که به این طریق نام سازمان شما در دراز مدت در مقابل دید مخاطبان قرار خواهد گرفت.

ست مدیریتی خاص دیپلمات

اگر به دنبال یک ست مدیریتی خاص هستید که اقلام خاصی را در خود جای داده باشد حتما نگاهی به ست مدیریتی دیپلمات بیندازید. اقلام درون این ست نه تنها بسیار کاربردی هستند بلکه بسیارماندگار هم می باشند که همین یک تبلیغات بلند مدتی را برای برند شما ایجاد می کند. در این ست شما یک سالنامه 1403 به همراه خودکار همرنگ جلد سالنامه، یک اسپیکر و یک پاور بانک از نوع با کیفیت که همرنگ یکدیگر می باشند را مشاهده می کنید که تمام اقلام درون ست از لحاظ رنگ با یکدیگر همخوانی دارند و به طرز زیبایی درون یک هارد باکس خاص قرار گرفته اند. شما می توانید نام و لوگوی سازمان خود را روی اقلام درون این ست حک کنید که در این مورد کارشناسان آواکادو مشاوره های لازم را به شما خواهند داد.

ست هدیه مدیریتی گلکسی

امروزه در ست های مدیریتی خاص اقلام الکتریکی به چشم می خورد، اگر به دنبال چنین ستی هستید ست مدیریتی گلکسی می تواند نیاز شما را برطرف کند. درون این ست یک پاوربانک 20000 میلی آمپر، یک اسپیکر و خودکار و روان نویس فلزی قرار داده شده است که تمامی این موارد از لحاظ رنگ با یکدیگر همخوانی دارند. از آنجا که بسته بندی هدیه های مدیریتی حائز اهمیت است تیم حرفه ای آواکادو تمامی این اقلام را درون یک هارد باکس نفیس قرار داده است. شما می توانید نام و لوگوی سازمان خود را روی هارد باکس و تمامی اقلام درون ست حک کنید که منجر به تبلیغات موثر و بلند مدتی برای سازمان شما می شود.

ست هدیه سازمانی کلاسیک

یک ست مدیریتی جذاب که اقلام درون آن می تواند برای افراد مختلف کارایی زیادی داشته باشد. مجموعه ی آواکادو به بسته بندی ست های خود بسیار اهمیت می دهد و اقلام درون این ست نیز مانند دیگر ست ها در یک هارد باکس زیبا جای گرفته است. سالنامه 1403، خودکار و روان نویس فلزی با کیفیت، جا کارتی اکاردئونی و کیف پول اقلام درون این ست را تشکیل می دهد که تمامی این موارد همرنگ یکدیگر می باشد و همین بر جذابیت ست می افزاید. حک کردن نام و لوگوی سازمان روی تمامی اقلام این ست می تواند تبلیغات تاثیر گذاری برای سازمان شما باشد.

ست هدیه مدیریتی کارست

اگر به دنبال یک هدیه ی بسیار خاص جهت هدیه سازمانی هستید به طوری که از رقبایتان پیشی بگیرید ست هدیه ی کارست را از قلم نیندازید. کمتر سازمانی اقلام درون این ست را به عنوان هدیه ی مدیریتی در نظر گرفته است. اقلام درون این ست بسیار پرکاربرد و با دوام می باشد و می توانند گزینه های خوبی برای چاپ برند سازمانی باشند. این ست شامل یک هارد باکس زیباست که درون خود شارژر فندکی، هولدر موبایل و جارو شارژی را جای داده است. تمامی این موارد کارایی بسیار مفیدی در هر خودرو دارد و هرکسی این هدیه را دریافت کند قطعا تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و خوشحال خواهد شد.

ست هدیه مدیریتی کارست

ست هدیه مدیریتی مستر

این ست هدیه می تواند برازنده ی مدیر هر سازمانی باشد خصوصا که اقلام درون آن برای یک مدیر کارایی زیادی دارد. فلش مموری، پاوربانک و خودکار که تمامی این موارد درون یک هارد باکس قرار گرفته اقلام درون این ست را تشکیل می دهد. اقلام درون این ست با یکدیگر از لحاظ رنگ هماهنگی دارد. این اقلام گزینه های مناسبی برای حک کردن نام و لوگوی سازمان جهت تبلیغات بلند مدت می باشد.

کویین ست هدیه سازمانی جذاب

کویین ست یک ست مدیریتی تمام عیار برای هدیه دادن به افراد خاص در حیطه ی کاری تان می باشد. اقلام درون این ست شامل سالنامه 1403، کیف پول پالتویی جا کارتی فلزی، جاکلیدی، خودکار و روان نویس فلزی می باشد. روکش به کار رفته در تمامی اقلام درون این ست از یک جنس و یک رنگ می باشد و تمامی این موارد درون یک هارد باکس زیبا و جذاب جای داده شده است. تمامی اقلام درون این ست می توانند گزینه های خوب تبلیغاتی برای چاپ نام و لوگوی سازمان نیز باشند که همکاران ما در مجموعه آواکادو در این خصوص راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد.

هدیه مدیریتی آس : پرستیژ ست 

یک هارد باکس زیبا که درون خود کیف پول پالتویی، جاکارتی فلزی، سالنامه 1403، خودکار و روان نویس فلزی را جای داده است می تواند انتخاب هوشمندانه ای به عنوان هدیه ی مدیریتی باشد زیرا تمامی اقلام ماندگارو پرکاربرد می باشند و گزینه های تبلیغاتی مناسبی هستند. روکش به کار رفته در تمامی این اقلام از یک جنس و یک رنگ بوده که همین خود بر جذابیت این هدیه ی مدیریتی افزوده است.

هدیه مدیریتی آس پرستیژ ست

بهترین فروشگاه هدایای سازمانی مدیریتی

مجموعه ی آواکادو سالیان زیادی است که در زمینه ی هدایای تبلیغاتی  / سازمانی/ مدیریتی  فعالیت دارد و اینها تنها موارد کوچکی از هدیه های مدیریتی موجود در این مجموعه می باشد. شما با گرفتن مشاوره از کارشناسان ما می توانید هدیه ی مورد نظر خود را در مجموعه ی گسترده ی آواکادو انتخاب کنید. مشاوران ما درمورد بهترین مکان برای چاپ برند سازمانیتان به شما کمک خواهند کرد. تمامی محصولات موجود در این مجموعه قابل سفارش در تعداد و رنگ های مختلف می باشد فقط کافی است شما با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین در مورد اینکه تعداد مورد نظر تان تا قبل از عید نوروز تامین و به دست تان برسد نیز هیچ نگرانی نداشته باشید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

تهران رسانه | در زمان مناسب معبری به نام شهید ابراهیم رییسی در پایتخت نام گذاری خواهد شد.

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت