چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

نشست «پاتوق»؛

دورهمی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در استان تهران

تهران رسانه | نشست «پاتوق» دورهمی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه برای مطرح شدن موانع و مشکلات و بررسی و پیگیری و مرتفع کردن مسایل فرهنگ و هنر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد.

دورهمی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ نخستین نشست «پاتوق» با حضور چهره‌های مطرح ادبی استان تهران و شهرستان‌های تابعه عصر سه‌شنبه ۱۰ بهمن برگزار شد.

«پاتوق» سلسله نشست‌هایی با حضور اهالی فرهنگ، هنر و رسانه است که با هدف هم‌اندیشی، تبادل نظرات و ارایه پیشنهادات و انتقادات توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود.

این‌سلسله نشست‌ها به گروهی از هنرمندان تخصصی رشته‌های مختلف اختصاص دارد که فرصتی را جهت تعامل هنرمندان، ارائه طرح‌ها و ایده‌ها، هم‌افزایی، امکانی برای مطرح شدن موانع و مشکلات، بررسی و پیگیری و مرتفع کردن مسائل فراهم کرده است.

از جمله گروه‌های هدف می‌توان به خوشنویسان، مجسمه‌سازان، تصویرگران، کارتونیست‌ها، کاریکاتوریست‌ها، نقالان و پرده‌خوانان، اهالی رسانه، موسیقی‌دانان، نویسندگان، شاعران، طنزپردازها، فعالان حوزه نشر، کارگردانان، بازیگران سینما، ترانه‌سراها، نویسندگان حوزه ادبیات پایداری، نویسندگان کودک و نوجوان، داستان‌نویسان، قاریان قرآن، تهذیب‌گران، معماران، عکاسان، شیشه‌گران، انیماتورها، تعزیه‌خوانان، بازیگران تئاتر، صداپیشگان، خوانندگان، نوازندگان، فیلمنامه نویسان، فعالان حوزه بانوان، نگارگران، سفالگران، فعالان حوزه مد و لباس، تیم‌های بازی‌ساز، مستندسازان، طراحان لباس اشاره کرد.

در معرفی و اهداف نشست‌های پاتوق آمده است: از آنجایی که هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه، بدنه اصلی و تأثیرگذار فرهنگ و ارشاد اسلامی را تشکیل می‌دهند، برگزاری منظم تعامل با این اهالی از جمله برنامه‌های شاخص اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت