چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

آگهی رسانه؛

علت چاپ تاریخ تولید روی کالا چیست؟

تهران رسانه | برای چاپ تاریخ تولید بر روی کالا با جت پرینتر، با کداجت تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را درباره نحوه استفاده و تنظیمات لازم برای چاپ دریافت کنید.

علت چاپ تاریخ تولید روی کالا چیست؟

چاپ تاریخ تولید روی کالا به معنای نشان دادن تاریخی است که کالا تولید شده است. این تاریخ معمولاً به صورت یک برچسبیا چاپ مستقیم روی بسته‌بندی کالا قرار می‌گیرد. تاریخ تولید به شکل سال، ماه و روز (برای مثال: 2022/05/15) یا به صورت کدی که به تاریخ تولید مربوط می‌شود (برای مثال: ۲۲۰۵۱۵) نمایش داده می‌شود.
هدف اصلی چاپ تاریخ تولید بر روی کالاها، اطلاع رسانی به مصرف‌کنندگان درباره زمان تولید کالا و ارائه اطلاعات مربوط به کیفیت و انقضا است. این اطلاعات به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا بتوانند اطلاعات دقیق درباره تاریخ تولید کالاها، مدیریت موجودی بهتر، رضایت مشتریان و ردیابی محصولات را تسهیل و بهبود می‌بخشد.

دلایل چاپ تاریخ تولید روی کالا

1.    اطلاعات بیشتر درباره‌ی محصول 

 چاپ تاریخ تولید به مشتریان اطلاعات مهمی درباره‌ی محصول می‌دهد. با داشتن تاریخ تولید، مشتریان متوجه می شود که محصول، چه مدت قبل تولید شده است و میزان تازگی آن را بسنجند. این اطلاعات برای محصولاتی که ارتباط مستقیم با سلامت افراد دارند ، مانند مواد غذایی، داروها و محصولات آرایشی و بهداشتی بسیار حیاتی است.

2.    مدیریت موجودی 

 چاپ تاریخ تولید به تجار و تولیدکنندگان کمک می‌کند تا در مدیریت موجودی‌های خود دقیقتر و بهتر عمل کنند. با داشتن اطلاعات دقیق درباره‌ی تاریخ تولید کالاها، می‌توانند بهترین روش‌ها را برای توزیع و فروش محصولات انتخاب کنند .

3.    ردیابی محصولات 

 در صورتی که یک کالا با مشکلی مواجه شود و نیاز به جمع آوری داشته باشد، چاپ تاریخ تولید بر روی کالا بسیار مفید است. با داشتن اطلاعات دقیق درباره‌ی تاریخ تولید، تولیدکنندگان می‌توانند کالاهایی که در یک بازه زمانی خاص تولید شده‌اند را پیدا کنند و به سرعت اقدامات لازم را انجام دهند .

4.    رضایت مشتریان 

 چاپ تاریخ تولید بر روی کالاها می‌تواند به رضایت مشتریان کمک کند. مشتریان همیشه تمایل دارند محصولاتی که خریداری می‌کنند تازه و با کیفیت باشد. با داشتن اطلاعات دقیق درباره تاریخ تولید، مشتریان می‌توانند از اینکه محصولی تازه و جدید دریافت می‌کنند، اطمینان حاصل کنند.

چاپ تاریخ تولید چگونه به افزایش رضایت مشتریان کمک می‌کند؟

چاپ تاریخ تولید روی کالا مشتریان را قادر می‌سازد تا بهترین تصمیم‌ را در خرید و استفاده از محصولات بگیرند و از کیفیت، تازگی و بهبود محصولات اطلاعات دقیقی داشته باشند.
چاپ تاریخ تولید بر روی کالا به رضایت مشتریان کمک می‌کند زیرا :

1.    اطمینان از تازگی محصول 

 با داشتن تاریخ تولید روی کالا، مشتریان می‌توانند از تازگی محصول اطمینان حاصل کنند. برخی محصولات مانند مواد غذایی، محصولات آرایشی و بهداشتی و داروها لازم است تازه تولید شده باشند.. با داشتن اطلاعات دقیق درباره تاریخ تولید، مشتریان می‌توانند به راحتی محصولات تازه را انتخاب کنند و از کیفیت بهتری برخوردار شوند.

2.    قابلیت برنامه‌ریزی 

 با داشتن اطلاعات دقیق درباره تاریخ تولید محصول، مشتریان می‌توانند بهتر برنامه‌ریزی کنند. آنها می‌توانند بر اساس تاریخ تولید محصول، زمان استفاده و مصرف را برنامه‌ریزی کنند. به عنوان مثال، در صورتی که مشتری یک محصول غذایی با تاریخ انقضا نزدیک خریداری کند، می‌تواند برنامه مصرف خود را متناسب با آن برنامه‌ریزی کند و از هدر رفتن محصول جلوگیری کند.

3.    اعتماد به محصول 

مشتریان با داشتن اطلاعات دقیق درباره تاریخ تولید، می‌توانند از اصالت و کیفیت محصول اطمینان حاصل کنند. این اعتماد و اطمنان ، باعث می‌شود که مشتریان به شرکت یا برند مرتبط با کالا اعتماد کنند و در آینده نیز به خرید محصولات آن برند ادامه دهند.

چاپ تاریخ تولید بر روی کالا با جت پرینتر

چاپ تاریخ تولید بر روی کالا با استفاده از جت پرینتر یکی از روش‌های رایج و موثر است. جت پرینترها از جوهرهای خاصی برای چاپ استفاده می‌کنند که به صورت قطرات کوچک جوهر را روی سطح کالا پرتاب می‌کنند. این روش عموماً سرعت بالا، دقت خوب و امکان چاپ روی سطوح مختلف را فراهم می‌کند. قیمت جت پرینتر نیز نسبت به سایر روش های چاپ تاریخ تولید بر روی کالا در تیراژ بالا مقرون به صرفه تر است. 
 جت پرینتر مستقیماً روی سطح کالا چاپ می‌کند. برای این منظور، کالا باید دارای سطحی مناسب برای چاپ باشد و جوهر های مناسبی استفاده شود. این روش برای کالاهایی که دارای سطوح صاف و غیرمتخلخل هستند، مناسب است. مزیت این روش این است که نیازی به استفاده از برچسب یا بسته‌بندی اضافی نیست و تاریخ تولید مستقیماً روی کالا چاپ می‌شود.
در جت پرینتر ثابت و جت پرینتر دستی می توان از نرم‌افزارهای مدیریت چاپ استفاده کرد تا تاریخ تولید را به صورت خودکار و بر اساس فرمت مورد نظر چاپ کند . از طریق فلش نیز می توان اطلاعات چاپ را به جت پرینتر منتقل کرد. 
جوهری که برای چاپ تاریخ تولید استفاده می‌شوند، باید مقاومت و دوام کافی داشته باشند تا به مدت طولانی بر روی سطح کالا قابل مشاهده باشند. همچنین، باید قابلیت چاپ بر روی سطوح مختلف را داشته باشند، از جمله سطوح مقوایی، پلاستیکی، فلزی و غیره.
برای چاپ تاریخ تولید بر روی کالا با جت پرینتر، با کداجت تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را درباره نحوه استفاده و تنظیمات لازم برای چاپ دریافت کنید. 
www.codajet.com
09128888390




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت