جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

یک شنبه 1403/02/30

مسکن رسانه؛

الحاق ۳ شهر به طرح نهضت ملی مسکن استان تهران

تهران رسانه | بیش از ۴۸۰ هکتار زمین شهرهای رباط کریم، پاکدشت و جیلارد دماوند به طرح نهضت ملی مسکن استان تهران الحاق شدند.

الحاق ۳ شهر به طرح نهضت ملی مسکن استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ معاون شهرسازی و معماری مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از الحاق بیش از ۴۸۰ هکتار زمین شهرهای رباط کریم، پاکدشت و جیلارد دماوند به طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

مجتبی شهبازی در این باره به خبرنگاران گفت: در چهاردهمین جلسه کارگروه امور زیربنایی که در استانداری تهران برگزار شد، ۳۰۰ هکتار از زمین های سپیداری رباط‌کریم، ۱۵۰ هکتار پاکدشت و ۳۴ هکتار از زمین های پلاک ۷۱ جیلارد دماوند به بافت شهری الحاق و برای طرح نهضت ملی مسکن استفاده شد.

وی همچنین از بررسی ۶ پرونده مربوط به شهرستان‌ها در جلسه کارگروه زیربنایی استان خبر داد و افزود: در این جلسه موارد مربوط به قانون جهش تولید مسکن (شهری و روستایی)، طرح بازنگری «جامع شهر اندیشه»، طرح هادی روستای چیچکلو از توابع بخش احمدآباد مستوفی شهرستان اسلامشهر، طرح هادی روستاهای سرخه‌حصار و مسگرآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان تهران، طرح هادی روستای حصار بالا از توابع بخش مرکزی شهر دماوند، اصلاح ضوابط کاربری مسکونی طرح تفصیلی مصوب شهر رودهن و موارد مربوط به محدوده شهر جدید پرند، بررسی و تعدادی از موارد مطرح شده نیز تصویب شد.

طرح نهضت ملی مسکن، از سوی دولت و با هدف خانه‌دار کردن اقشار جامعه در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته و هدف نهایی آن ساخت چهار میلیون واحد مسکونی طی چهار سال آینده در کشور است.

سقف تسهیلات مسکن براساس مناطق مختلف شهری و روستایی اعلام شده و قرار بر این است که تسهیلات این طرح بر اساس قیمت تمام شده مسکن در مناطق مختلف تعیین شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت