نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

جمعه 1403/02/21

آگهی رسانه؛

بهترین لباس مناسب افراد لاغر که جذابیت را چند برابر می کند

تهران رسانه | در این مطلب چندین ایده و نمونه بهترین لباس مناسب افراد لاغر را به شما معرفی می‌کنیم تا با استفاده از آن‌ها جذابیت خود را چندین برابر کنید.

بهترین لباس مناسب افراد لاغر که جذابیت را چند برابر می کند

بهترین لباس مناسب افراد لاغر چیست؟ سؤالی است که ذهن خیلی‌ها را درگیر کرده است. انتخاب لباس برای افراد لاغر می‌تواند کمی دشوار باشد چراکه هر لباسی به‌خوبی به تن آن‌ها نمی‌شیند. به عبارتی بعضی لباس‌ها در تن افراد لاغر شل می‌ایستد و بعضی مدل‌های دیگر هم موجب لاغرتر نشان دادن آن‌ها می‌شود. به همین دلیل مانند تمامی افراد دیگر، به دنبال لباسی هستند که استایلی جذاب و زیبا برای آن‌ها رقم بزند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید و می‌خواهید استایلی متناسب با اندام لاغر خود داشته باشید، جای درستی آمده‌اید. در این مطلب چندین ایده و نمونه بهترین لباس مناسب افراد لاغر را به شما معرفی می‌کنیم تا با استفاده از آن‌ها جذابیت خود را چندین برابر کنید.

۸ ایده بهترین لباس برای افراد لاغر

به طور کلی برای انتخاب لباس مناسب افراد لاغر باید تعدادی بایدها و نبایدها رعایت شوند تا در نهایت استایل آن‌ها جذابیت زیادی داشته باشد. بر اساس این بایدها و نبایدها، ۸ ایده بهترین لباس برای افراد لاغر را مشخص کرده‌ایم. در مجموع این ۸ ایده موارد زیر را شامل می‌شود:

پیراهن یا شومیز هاوایی و طرح‌دار بپوشید.

آیا تا به حال دقت کرده‌اید که لباس‌های یکدست و یک‌رنگ تا چه اندازه‌ای اندام را کشیده‌تر نشان می‌دهند؟ در نتیجه برای پرتر و بهتر نشان دادن اندام لاغر باید برخلاف این عمل کنید. برای مثال باید از لباس‌های ساده و یکدست دوری کنید. این لباس‌ها را با لباس‌های طرح‌دار جایگزین کنید و برای خانم‌ها و آقایان این موارد را در نظر بگیرید:

    • آقایان: بهترین لباس مردانه برای افراد لاغر لباس‌هایی همچون پیراهن‌های هاوایی و طرح‌دار هستند. اگر این نوع لباس بیش از حد برای شما اسپورت است و انتخاب کژوال و کمی رسمی‌تر می‌خواهید، به سراغ پیراهن‌های راه‌راه افقی بروید.
    • خانم‌ها: برای خانه، مجلس، مهمانی و مراسم می‌توانید از پیراهن گل‌دار و طرح‌دار استفاده کنید. همچنین برای مهمانی‌های رسمی‌تر به شومیزها و مانتوهای طرح‌دار و به‌ویژه گل‌دار روی بیاورید. لباس‌هایی که دارای راه‌راه افقی هستند، بهترین لباس مناسب افراد لاغر به حساب می‌آیند.

با رنگ‌های تیره خداحافظی کنید.

به طور معمول برای افراد تپل و پر لباس‌های یک رنگ و تیره پیشنهاد می‌شود. برای مثال برای افرادی که دارای اندام تپل و کوتاه هستند، استایل سراسر مشکی بهترین انتخاب است چراکه آن‌ها را کشیده‌تر و لاغرتر نشان می‌دهد. در نتیجه بهترین لباس مناسب افراد لاغر برخلاف این خواهد بود.

هر نوع لباسی که برای بالاتنه یا پایین‌تنه انتخاب می‌کنید، بهتر است از رنگ‌های روشن باشد. منظور از رنگ‌های روشن صرفاً رنگ‌های فانتزی و جیغ نیست. می‌توانید به‌جای شلوار مشکی و سورمه‌ای، هر از گاهی شلوارهای خاکی، کرم، نسکافه‌ای و حتی شیری رنگ بپوشید. این رنگ شلوارها بهترین انتخاب برای پرتر نشان دادن پاها است.

می‌توانید لباس بالاتنه را هم یک یا دو درجه تیره‌تر از پایین‌تنه انتخاب کنید و یا بالعکس. برای مثال اگر لباس پایین‌تنه کرمی رنگ است، بالاتنه را خاکی یا نسکافه‌ای انتخاب کنید و بهترین استایل افراد لاغر را رقم بزنید.

  1. بلوز یقه گرد بپوشید.

بلوزهای یقه گرد بهترین لباس مناسب افراد لاغر به حساب می‌آید. این نوع لباس لاغری سرشانه و استخوان‌های اطراف آن را می‌پوشاند و در عین حال با نشان دادن کمی از گردن، موجب پرتر جلوه کردن بالاتنه می‌شود. همچنین کمی گردن را کلفت‌تر نشان می‌دهد که می‌تواند بهترین تیشرت مردانه برای آقایان لاغر اندام باشد.

  1. دخترها پیرهن‌های کوتاه و چین‌دار بپوشند.

پیرهن‌های کوتاه و چین‌دار برای دخترها و خانم‌های لاغر اندام جذابیت فراوانی دارند. این نوع پیرهن کوتاه با نشان دادن کمی از پاها می‌تواند تعادل بیشتری در بین بالاتنه و پایین‌تنه ایجاد کند. همچنین چین کمر و دامن آن برای جذابیت بیشتر قسمت باسن و ران عالی است.

این پیرهن‌ها به‌عنوان لباس مجلسی برای افراد لاغر مناسب هستند. پیشنهاد می‌کنیم لباس مجلسی شما در کنار کمی چین و پف در قسمت دامن، دارای آستین‌های پفکی و طرح‌دار باشد تا به‌عنوان ستاره مجلس جذاب‌تر از همیشه به نظر برسید.

  1. برای مهمانی‌ها تونیک رنگ روشن انتخاب کنید.

انتخاب لباس مهمانی و دورهمی برای خانم‌های لاغر اندام و به‌ویژه خانم‌های میانسال کمی دشوار است. بعضی از لباس‌ها موجب لاغرتر نشان دادن آن‌ها می‌شود و بعضی از لباس‌های دیگر در تن آن‌ها خوب نمی‌ایستد.

به همین دلیل باید در انتخاب تونیک مهمانی به سراغ مدل‌های رنگ روشن بروند. منظور از تونیک لباس‌های بلوز و شومیز مانندی است که قد آن تا زانو یا بالای زانو می‌رسد. این لباس‌های از رایج‌ترین نمونه‌ها برای خانم‌های ایرانی به حساب می‌آید که در مهمانی‌های دورهمی و حتی در منزل به تن می‌کنند. خانم‌های لاغر اندام باید مدل‌های رنگ روشن آن را انتخاب کنند.

  1. شلوارهای جین جذب را کنار بگذارید.

گاهی اوقات بهترین لباس مناسب افراد لاغر می‌تواند لباس پوشیدن صحیح و در واقع دوری از لباس‌های نامناسب باشد. شلوارهای جین جذب و لوله تفنگی از این نمونه‌ها است. این نوع شلوار برای افراد لاغر اندام مناسب نیست و لاغری آن‌ها را بیشتر نمایان می‌کند. آقایان می‌توانند آن‌ها را با شلوارهای راسته و مام جایگزین کنند. برای خانم‌های لاغر هم شلوارهای بوت کات و دمپا گشاد بهترین است.

  1. آقایان لاغر اندام باید کت بپوشند.

کت انتخابی جذاب برای پرتر نشان دادن بالاتنه آقایان لاغر اندام است. با کت پوشیدن خط کمر را مشخص می‌کنید و در واقع حالت کشیدگی و لاغری اندام خود را کمتر نشان می‌دهید. خانم‌ها هم می‌توانند به سراغ مانتوهای کتی بروند. نوع ایستادن شانه این نوع مانتوها و در مجموع کت‌ها باعث پرتر و پهن‌تر نمایان کردن اندام بالاتنه می‌شود.

  1. سایز لباس مناسب بهترین لباس برای شما است.

بسیاری از افراد لاغر اندام سعی می‌کنند تا با پوشیدن لباس‌های بگ و گشاد لاغری خود را پنهان کنند. متأسفانه پوشیدن لباس‌های خیلی گشاد و خیلی جذب نتیجه عکس می‌دهد و با بد ایستادن در تن موجب رقم زدن یک استایل نامناسب می‌شود. بهترین لباس برای این اندام‌ها لباس سایز مناسب است که گشاد یا تنگ نباشد.

کلام آخر

در نهایت توجه داشته باشید که ایده‌های مذکور در خصوص بهترین لباس مناسب افراد لاغر تنها چند پیشنهاد برای استایلی جذاب‌تر هستند. مجبور به رعایت این اصول نیستید و می‌توانید لباس دلخواه خود را به تن کنید.

منبع: بانی مگ




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت