نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

جمعه 1403/02/21

آگهی رسانه؛

ویژگی های دکوراسیون خوب در شرکت

تهران رسانه | در این مطلب با چند ویژگی شاخص در دکوراسیون های خوب آشنا می شوید.

ویژگی های دکوراسیون خوب در شرکت

برای خلق یک دکور خوب و با کیفیت، بهتر است پیش از شروع کار با مشخصات یک دکوراسیون خوب در شرکت های اداری، آشنا شوید.

دفاتر اداری خوب که به دکورهای شکیل و کارآ مجهز شده اند، از چند ویژگی شاخص برخوردار هستند. از جمله :

زیبا و هماهنگ به نظر می رسند

یکی از اصلی ترین مشخصات دفاتر اداری خوب، زیبایی دکور آنان است. واقعیت این است که مشتریان شما در همان نگاه اول به هیچ وجه متوجه ارزش مالی دکوراسیون نمی شوند. اما زیبایی دکور آنان را تحت تأثیر قرار می دهد. از این رو همواره توصیه می کنیم زیبایی و هماهنگی میان عناصر دکوراسیون را مورد توجه قرار دهید. برای تحقق این امر لازم است تا از الگوهای یک سبک دکوراسیون در دفاتر کار خود استفاده کنید.

به طور معمول دفاتر اداری با دو سبک مدرن یا کلاسیک و یا تلفیق این دو طراحی می شوند. با انتخاب هر سبک خود را متعهد به بکارگیری هارمونی رنگ، متریال و تزئینات خاص آن سبک کنید. در نهایت دکور دفتر کار شما بسیار شیک و شکیل خواهد شد.

دارای هارمونی رنگ متعادل هستند

در دفاتر اداری خوب از یک هارمونی رنگ زیبا، هماهنگ و متعادل استفاده می شود. به طور معمول طراحان حرفه ای در انتخاب رنگ به استفاده از دو تا سه رنگ اکتفا می کنند. این رنگ ها از یک هماهنگی زیبا و یا تضاد قابل توجه برخوردار هستند. از آنجایی که انتخاب رنگ یکی از سخت ترین مراحل دکور دفاتر اداری به حساب می آید، پیشنهاد می کنیم آن را به یک فرد حرفه ای و کاربلد بسپارید.

همچنین شما می توانید از رنگ های خنثی همچون کرم، سفید یا بژ در پس زمینه و از رنگ سازمانی یا رنگ های انرژی بخش نیز به عنوان رنگ شاخص در برخی فضاها استفاده کنید. به خاطر داشته باشید بکارگیری بیش از حد برخی رنگ ها همچون نارنجی و قرمز موجب به هم زدن تمرکز کارمندان می شود. بهتر است به جای این قبیل رنگ ها از هارمونی رنگ های متمرکزی همچون سبز یا آبی استفاده کنید.

اصل نظم و تعادل در آنان حاکم شده است

یکی دیگر از مشخصات دکوراسیون های خوب اداری، نظم و تعادل حاکم بر آن هاست. برای اجرای این ایده لازم است تا در ابتدای کار عناصر اضافه و غیر ضروری را از محیط دفتر خود خارج کنید. سپس تلاش کنید تا با چیدمان تمام بخش ها و عدم تمرکز بر روی چیدمان برخی نواحی خاص، تعادل را به محیط بیاورید. با منظم کردن تجهیزات اداری، چیدمان دقیق مبلمان اداری در فواصل مشخص و همچنین پاکسازی مرتب محیط، می توانید نظم را نیز به آن هدیه کنید.

دارای چیدمان حرفه ای و جذاب هستند

اگر دقت کرده باشید، برخی دفاتر اداری از عناصر بسیار ساده و مینیمالی برخوردار هستند. اما چیدمان تجهیزات اداری به قدری حرفه ای انجام شده که در همان نگاه اول، چشم شما را می گیرد. این یعنی می توان با کمترین تجهیزات اداری و ساده ترین آن ها نیز یک چیدمان حرفه ای خلق کرد. برای انجام این کار لازم است تا در ابتدا چیدمان استاندارد دفاتر اداری را دنبال کنید. به طور معمول می بایست یک فاصله استاندارد میان میزهای اداری ایجاد شود. همچنین یک سیرکولاسیون مناسب برای ایجاد مسیر گردش در محیط ایجاد شود. سپس می توانید با چیدمان خلاقانه مبلمان های اداری و دیگر تجهیزات، یک دکور زیبا و شاخص خلق کنید.

دارای سطح بالایی از انرژی مثبت و سازنده هستند

در دکوراسیون های خوب و با کیفیت، افراد با انگیزه و اشتیاق بیشتری به فعالیت می پردازند. چرا که این دکورها به خودیه خود افراد را به افزایش راندمان کاری، تشویق می کنند. برای داشتن این نوع دکوراسیون، بسیار ضروری ست که بر روی طراحی دفتر کار استاندارد سرمایه گذاری کنید. در ابتدا مسیر را برای ورود نور طبیعی روز باز کنید. نور روز قادر است تا با پاکسازی محیط کار از آلودگی های محیطی و انرژی های منفی، سطح انرژی مثبت را بالا ببرد.

سپس با طراحی ویژه نورهای مصنوعی، سطح نور را بالا برده و در همین راستا انرژی مثبت و تمرکز کارمندان خود را افزایش دهید. بازی با نور و طراحی منحصربفرد سیستم نورپردازی، ساده ترین روش برای ساخت یک دکور زیبا و شاخص است. در کنار این می توانید از عناصری که به افزایش انرژی مثبت کمک می کنند، استفاده کنید. برای مثال گیاهان طبیعی را به محیط کار خود اضافه کنید.

شما می توانید با خرید گلدان و یا ساخت یک گرین وال در شرکت، از معجزه حضور طبیعت در محیط کار بهره ببرید. راهکار موثر دیگر، استفاده از رنگ های شاد و انرژی بخش در پس زمینه رنگ های خنثی است. با این روش نیز می توان میزان تمرکز و راندمان کارمندان را تحت تأثیر قرار داد.

دارای حریم شخصی و فضاهای تفکیک شده هستند

در دفاتر کاری خوب، هر یک از کارمندان حریم شخصی خود را دارد. حتی اگر شرکت با پلان باز طراحی شده باشد. به راحتی می توان فضا را حتی در دفاتر کوچک و نقلی تفکیک کرد. بدین منظور می توانید از پارتیشن های شیشه ای یا چوبی استفاده کنید. این تفکیک کننده ها کمک می کنند تا یک محیط کار به چند فضا و اتاق تقسیم شده و حریم شخصی کلیه کارمندان حفظ شود. با بکارگیری پارتیشن های شیشه ای در محیط کار، می توان نور و دیگر پارامترهای محیطی را به سایر فضاها نیز منتقل کرد.

اگر سبک طراحی دکوراسیون اداری شما مدرن و مینیمال است، به سادگی می توان پارتیشن های شیشه ای را به دکوراسیون دفتر کار خود اضافه کرده و بدین شکل یک جلوه خاص و متفاوت به دفتر کار دهید. پارتیشن های چوبی نیز گزینه مناسبی برای بکارگیری در دفاتر اداری کلاسیک هستند. هزینه اجرای این دسته از تفکیک کننده ها در مقایسه با اجرای یک دیوار کناف، به مراتب کمتر است.

نتیجه گیری

در این مطلب با چند ویژگی شاخص در دکوراسیون های خوب آشنا شدید. با اجرای این ایده های جذاب، شما نیز می توانید سطح کیفیت دکوراسیون خود را، ارتقا دهید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت