جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

شنبه 1403/02/29

نماینده مردم رباط کریم در مجلس مطرح کرد؛

نقش مهم رباط کریم در اقتصاد کشور

نماینده مردم رباط کریم در مجلس گفت؛ رباط کریم در آینده نزدیک می تواند نقش مهمی در بخش اقتصاد کشور ایفا کند.

نقش مهم رباط کریم در اقتصاد کشور

به گزارش تهران رسانه ؛ فرشاد شهسواری سرپرست شهرداری نصیرشهر در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان رباط کریم گفت: نقد منصفانه خبرنگاران را می‌پذیریم و باید به اصحاب رسانه بها داد.
وی ادامه داد: روز خبرنگار نمایه ای از حضور فعالانه خبرنگاران در تمام عرصه ها است، شهید صارمی روزی به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید تا بتوان در تقویم روزی به نام خبرنگار داشت.

در ادامه حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس نیز اظهار کرد: ما در شهرستانی زندگی می کنیم که پیامبر بزرگواری در اینجا مدفون هستند.

وی با اشاره به پتانسیل بالای فرودگاه امام(ره) برای شهرستان رباط کریم، ابراز کرد: اگر روزی مشکلی برای یکی از مسافران فرودگاه امام(ره) در آسمان رباط کریم رخ دهد، باید به کجا برود همین بیمارستان فاطمه زهرا(س) مناسب است.

وی ادامه داد: کسی به ظرفیت و پتانسیل رباط کریم در جوار فرودگاه امام توجه نکرده است. باید به بندر‌خشکی در رباط کریم نگاه خاصی شود چرا که رباط کریم در آینده نزدیک می تواند نقش مهمی در بخش اقتصاد کشور ایفا کند.

حجت الاسلام نوروزی در ادامه ابراز کرد: با آنکه بیش از یک میلیون نفر جمعیت در دو شهرستان رباط کریم و بهارستان داریم اما یک مدیر در تهران نداریم. مهمترین هدفم این بود که ما مدیرانی بومی تربیت کنیم.
وی ادامه داد: آنچه نتوانسته ام تاکنون موفق باشم عدم حضور جوانان غیر بومی در ادارات است، باید جوانان بومی در اینجا باشند تا تجارب برای این شهر بماند.

وی تاکید کرد: مدیر بومی می تواند دلسوز و موفق باشد اینها می توانند برای جامعه و شهرستان باشد، چرا مسؤولان ساکن نمی شوند در شهرستان؛ اگر کسی در این مکان باشد می تواند مشکلات را درک کند.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس عنوان کرد: به طور قطع اگر خبرنگاران در حوزه جنگ نبودند چیزی از ماجرای دفاع مقدس نمی ماند، موضوعی که در ماجرای آزادگان بود و خبرنگاری در زندانها نبود تا اخباری از آن انعکاس داده شود و حقایق این ماجرا پوشش داده شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت