نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

رباط کریم رسانه؛

افتتاح ۶ پروژه شاخص در شهرداری رباط کریم

تهران رسانه | ۶ پروژه با مجموع اعتبار ۷۸۰ میلیارد ریال در رباط کریم افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

افتتاح ۶ پروژه شاخص در شهرداری رباط کریم

به گزارش تهران رسانه ؛ حمیدرضا الهیاری در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی ۶ پروژه با مجموع اعتبار ۷۸۰ میلیارد ریال گفت: ۴ پروژه عمرانی حوزه ورزشی شامل سالن ورزشی چندمنظوره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ۳ زمین چمن مصنوعی در محلات مختلف افتتاح و بهره‌برداری شد و همچنین کلنگ احداث پروژه مشارکتی جایگاه سوخت دومنظوره و فاز دوم مجموعه ورزشی شهدای محله داودیه بر زمین خورد.

وی افزود: این آئین افتتاح و کلنگ‌زنی ۶ پروژه شاخص عمرانی شهرداری رباط‌کریم با حضور احمدی معاون سازمان همیاری‌ها و دهیاری‌های کشور، رحمتی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران، حجت‌الاسلام ترابی امام جمع، رباط کریم، احمدی فرماندار این شهرستان، مسئولین قضائی و دیگر مدیران رباط کریم برگزار شد.

شهردار رباط‌کریم اظهار کرد: امروز در مقدمه یک پروژه مشارکتی جایگاه سوخت کلنگ‌زنی شد و در ادامه ۳ زمین چمن مصنوعی در محلات مختلف شهر به بهره‌داری رسید و در پایان نیز ضمن کلنگ‌زنی فاز دوم مجموعه ورزشی شهدای داودیه، سالن ورزشی چندمنظوره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح شد که مجموع اعتبار پروژه‌های امروز ۷۸۰ میلیارد ریال بود.

وی افزود: همانطور طبق وعده به مردم عزیز رباط‌کریم، با کیفیت و سرعت بیشتر اقدامات را به پیش خواهیم برد و انشالله در شنبه هفته آینده (۲۶ اسفندماه) ۱۰ پروژه بازگشایی معابر در حوزه ترافیکی و دسترسی شهروندان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار رباط‌کریم بیان‌کرد: همچنین در هفته جاری در محله چندین پروژه شامل یک زمین چمن مصنوعی، پاتوق محله‌ای افتتاح خواهد شد و کلنگ احداث بوستانی جدید در این محله به زمین خواهد خورد و همچنین عملیات آسفالت معابر در دستور کار قرار خواهد گرفت و به حمدالله در شورای اسلامی و شهرداری رباط‌کریم اشتیاق بالایی برای بهره‌برداری پروژه‌ها به منظور شادی دل‌ها و جلب رضایت شهروندان وجود دارد.

گفتنی است پروژه‌های افتتاح شده شامل سالن ورزشی چند منظوره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ۳ زمین چمن مصنوعی شهدای داودیه، بوستان معلم و بوستان گل نرگس بود و همچنین ۲ پروژه شامل جایگاه سوخت دومنظوره میدان آزادگان و فاز دوم مجموعه ورزشی شهدای داودیه (بوستان فخرالملوک) شامل زمین اسکیت، والیبال و تنیس، کلنگ‌زنی شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت