رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

شنبه 1403/02/08

پرند رسانه؛

سرمایه گذاری ۲۰ هزار میلیارد تومانی در پرند

تهران رسانه | سرمایه گذاری ۲۰ هزار میلیارد تومانی مانع از ورشکستگی شهرداری پرند خواهد شد و تا ابد منابع درآمدی این شهر را تضمین خواهد کرد.

سرمایه گذاری ۲۰ هزار میلیارد تومانی در پرند

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس شورای شهر پرند از سرمایه گذاری ۲۰ هزار میلیارد تومانی در این شهر طی سال آینده خبر د اد.

حجت الاسلام محمد محمدنیا، در مراسم افتتاح سه پروژه جدید شهرداری، از تلاش‌های سرپرست شهرداری پرند، در جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی قدردانی کرد و گفت: امروز شاهد افتتاح یک بازار روز مشارکتی بودیم و کلنگ یک بازار روز دیگر و احداث پارک خطی نیز به زمین زده شد.

وی از برنامه ریزی برای سرمایه گذاری ۲۰ هزار میلیارد تومانی در پرند در سال آینده خبر داد و گفت: بر نامه ریزی های لازم انجام شده است.

logo

رئیس شورای شهر پرند جزئیات کاملی از پروژه‌های ۲۰ هزار میلیارد تومانی این شهر منتشر نکرد اما گفت: این پروژه‌ها مانع از ورشکستگی شهرداری پرند خواهد شد و تا ابد منابع درآمدی این شهر را تضمین خواهد کرد.

در حالی که در بسیاری از شهرها، بروکراسی اداری و سختگیری‌ها مانع از سرمایه‌گذاری می‌شود، خبر اجرای این حجم از پروژه‌های مشارکتی در پرند می‌تواند راهی برای نجات شهرداری از بحران درآمدزایی باشد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

تهران رسانه | در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۳۲ نفر در حوزه انتخابیه تهران و دو تن از نامزدها در ورامین با هم رقابت خواهند کرد.

اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

تهران رسانه | در طرح‌ ساماندهی چرخی ها ۹۹ نفر از نیروهای اجرایی معبربان، ۲۸دستگاه خودرو و ۳۱ نفر از نیروهای یگان عملیات راهور تهران حضور دارند.

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

تهران رسانه | مالکان تاکسی‌ های فرسوده فعال می‌توانند برای جایگزینی تاکسی‌ های فرسوده خود با تاکسی‌های برقی در تهران نام نویسی کنند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت