رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

شنبه 1403/02/08

صائبی خبر داد؛

نخستین جشنواره «تجربه نگاری» در استان تهران

تهران رسانه | مهلت ارسال آثار نخستین جشنواره «تجربه‌نگاری» استان تهران تمدید شد.

نخستین جشنواره «تجربه نگاری» در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران از تمدید مهلت ارسال آثار نخستین جشنواره «تجربه‌نگاری» در این استان خبر داد و گفت: علاقمندان تا ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای ارسال آثار فرصت دارند.

مهر، محمد صائبی عصر سه شنبه ضمن قبولی طاعات و عبادات و تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو، از برگزاری نخستین جشنواره «تجربه‌نگاری» در استان تهران خبر داد و اظهار کرد: مهم‌ترین هدف از برگزاری این جشنواره در حوزه ارتباطات، ثبت و ارائه اقدامات موفق به آیندگان برای کاهش آزمون و خطاها در روابط عمومی است.

صائبی با بیان اینکه «تجربه‌نگاری» یکی از برنامه‌هایی است که دستگاه‌های متولی برای جمع آوری آن باید اقدامات و برنامه‌ریزی خاصی داشته باشند، گفت: این جشنواره برای نخستین بار در استان تهران اجرا می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران در تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره عنوان کرد: جشنواره «تجربه‌نگاری» در ۱۱ سر فصل تخصصی و مرتبط با حوزه ارتباطات برگزار می‌شود.

صائبی با اشاره به سرفصل‌های جشنواره گفت: ارتباطات و بین الملل، خلاقیت در روابط عمومی، انتشارات و تبلیغات، طرح و برنامه ریزی، ارتباطات برون سازمانی و برندینگ، روابط عمومی الکترونیک، مدیریت تشریفات، ارتباط با رسانه، روابط عمومی بحران، کمپین‌های روابط عمومی، مجموعه ۱۱ سرفصل مورد نظر است که در این مورد ارتباطات و شبکه‌سازی درون سازمانی، متناسب با مأموریت‌های روابط عمومی همه دستگاه‌ها مورد نظر خواهد بود.

وی با بیان اینکه مدیران، کارشناسان و مرتبطین رشته‌های علوم ارتباطات دارای تجربه موفق می‌توانند با ارسال آثار خود به آدرس پست الکترونیک Tajrobehnegariostandaritehran@gmail.com در این جشنواره شرکت کنند، افزود: پیش از این، زمان ارسال آثار تا ۲۰ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تعیین شده بود، اما با توجه به درخواست مدیران روابط عمومی، مدت زمان ارسال آثار تا ۲۰ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ تمدید شده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: پس از ارسال آثار تا زمان مقرر و طبق قوانین اعلامی در سایت استانداری تهران به نشانی www.ostan-th.ir در تاریخی که متعاقباً اعلام می‌شود، مراسم تقدیر از تجربه‌های برتر پس از ارزیابی توسط داوران جشنواره برگزار خواهد شد.

صائبی تقویت جایگاه روابط عمومی‌ها در سطح استان تهران را از برنامه‌های مهم این اداره کل دانست و اظهار کرد: با جمع بندی نهایی آثار جشنواره، تجربه‌های موفق علاوه بر مستندسازی و ابلاغ به دستگاه‌ها به عنوان نقشه راه به صورت مکتوب منتشر خواهند شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران از ارسال ۱۲۰ اثر از مدیران و کارشناسان استان تهران برای دبیرخانه جشنواره خبر داد و گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس: تهران، میدان آرژانتین، خیابان شهید دادمان، استانداری تهران، اداره کل روابط عمومی ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت استانداری مراجعه و یا با شماره تماس ۸۴۶۹۴۵۵۰ تماس بگیرند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

تهران رسانه | در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۳۲ نفر در حوزه انتخابیه تهران و دو تن از نامزدها در ورامین با هم رقابت خواهند کرد.

اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

تهران رسانه | در طرح‌ ساماندهی چرخی ها ۹۹ نفر از نیروهای اجرایی معبربان، ۲۸دستگاه خودرو و ۳۱ نفر از نیروهای یگان عملیات راهور تهران حضور دارند.

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

تهران رسانه | مالکان تاکسی‌ های فرسوده فعال می‌توانند برای جایگزینی تاکسی‌ های فرسوده خود با تاکسی‌های برقی در تهران نام نویسی کنند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت