رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

شنبه 1403/02/08

گردشگری نوروزی؛

نوروزگاه های عشایر استان تهران

تهران رسانه | نوروزگاه های عشایر استان تهران تا ۱۵ فروردین دایر هستند و با اجرای برنامه‌های مختلف و عرضه تولیدات عشایر، به مسافران نوروزی خدمات می دهند.

نوروزگاه های عشایر استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ فرشید ذبیحی مدیر امور عشایر تهران گفت: نوروزگاه های عشایری برپا شده در نقاط مختلف استان تا ۱۵ فروردین با اجرای برنامه‌های مختلف و عرضه تولیدات عشایر، میزبان مسافران نوروزی هستند.

وی افزود: در مبادی ورودی برخی از شهرستان‌های استان تهران سیاه چادرهایی برای ارائه خدمات و عرضه و فروش محصولات تولیدی عشایر به مسافران نوروزی راه اندازی شده است.

مدیر امور عشایر تهران اظهار کرد: نوروزگاه های عوارضی تهران - قم و شریف آباد پاکدشت از مهم‌ترین نوروزگاه های برپا شده در استان تهران هستند چراکه مسافران زیادی از این مسیرها به اصفهان، یزد و مشهد سفر می‌کنند. در ورامین و فیروزکوه نیز این نوروزگاه ها و سیاه چادرها برپا شده و به مسافران نوروزی خدمات می‌دهند.

ذبیحی ادامه داد: نوروزگاه های عشایر استان تا ۱۵ فروردین ماه با پخت نان و آش محلی و اجرای برنامه‌های سنتی و محلی و عرضه تولیدات عشایر، به مردم و مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌کنند.

بر اساس اعلام سازمان امور عشایر ایران، وی به هشدارهای هواشناسی در خصوص بارش باران نیز اشاره کرد و از عشایر و مسافران حاضر در منطقه خواست از تردد در مناطق کوهستانی و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

تهران رسانه | در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۳۲ نفر در حوزه انتخابیه تهران و دو تن از نامزدها در ورامین با هم رقابت خواهند کرد.

اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

تهران رسانه | در طرح‌ ساماندهی چرخی ها ۹۹ نفر از نیروهای اجرایی معبربان، ۲۸دستگاه خودرو و ۳۱ نفر از نیروهای یگان عملیات راهور تهران حضور دارند.

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

تهران رسانه | مالکان تاکسی‌ های فرسوده فعال می‌توانند برای جایگزینی تاکسی‌ های فرسوده خود با تاکسی‌های برقی در تهران نام نویسی کنند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت