رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

احداث یکصد مدرسه در استان تهران

شنبه 1403/02/08

آگهی رسانه؛

فروش تندیس منشور حقوق بشر کوروش

تهران رسانه | واقعی ترین نمونه تندیس منشور حقوق بشر کوروش که نمونه واقعی آن در موزه بریتانیا نگهداری میشود را خریداری کنید.

فروش تندیس منشور حقوق بشر کوروش

منشور حقوق بشر کوروش نخستین اعلامیه جهانی حقوق بشر به شمار میرود. که در زمان کوروش پادشاه هختمنشی ایران نگاشته شد که درسال 1258 توسط هرمزد رسام در بین النهرین کشف شد. و هم اکنون شما میتوانید تندیس منشور حقوق بشر کوروش مطابق نمونه واقعی آن را برای ویترین خود از فروشگاه وکیل استور تهیه کنید.

تاریخچه منشور کوروش

در 598 سال قبل از میلاد کوروش هخامنشی از نژاد آریایی چشم به جهان گشود و توانست یکی از قدرمند ترین حکومت های شاهنشاهی در تاریخ را پاشه گذاری کند. منشور حقوق بشر کوروش مربوط به 538 سال قبل از میلاد بوده که به فرمان کوروش هخامنش پس از فتح بابل نوشته شده است. این استوانه در آن زمان در نیایشگاه مردوک در بابل نگهداری میشد. استوانه حقوق بشر کوروش از گل رس در ابعاد 22*10 ساخته شده است که دارای 45 سطر به زبان اکدی میخی است.

منشور حقوق بشر کوروش هم اکنون در موزه بریتانیا در بخش ایران باستان نگهداری میشود. استوانه کوروش بخشی از تمدن و هویت ایران باستان به شمار میرود که در آن کوروش هخامنشی از صلح طلبی و احترام گذاشتن به باور ها و اعتقادات بود. همانطور که گفته شد استوانه حقوق بشر کوروش اولین منشور حقوق بشر ببه شمار میرود که جایگاه مهمی در تاریخ دارد به طوری که منشور کوروش امروزه به جندین زبان زنده دنیا ترجمه شده و در نمایش عموم قرار گرفته شده است.

خرید تندیس منشور حقوق بشر کوروش

از آنجا که منشور حقوق بشر کوروش از اهمیت زیادی در بین ایرانیان برخوردار بوده و به نوعی تداعی کننده هویت و فرهنگ ایرانیان محسوب میشود. خرید تندیس نمونه واثعی استوانه کوروش در ویترین دفتر کار و منازل میتواند جلوه ای تاریخی و متمدن به به دکور شما بدههد. تندیس منشور حقوق بشر کوروش واقعی ترین نمونه از استوانه نگه داری شده آن در موزه بریتانیا است که در ابعاد واقعی 22*10 ساخته شده است. و بر روی پایه ای قرار گرفته شده که قابل استفاده بر روی میز کار و ویترین ها می باشد.

تندیس منشور حقوق بشر کوروش مطابق نمونه واقعی آن ذر موزه بریتانیا است و بر روی آن به زبان میخی نوشته شده است و همچنین به مانند نمونه کشف شده آن دارای تکه هایی شکسته شده است که در هنگام کشف نمونه واقعی یافت نشد و امروزه مفقود شده است. خرید تندیس منشور آژادی ملل کوروش میتواند گزینه ای مناسب برای وکلا باشد از آنجا این منشور اولین منشور حقوق محسوب میشود میتواند قرارگیری آن بر روی میز دفتر وکلا مفهوم ویژه ای داشته باشد. 

کاربرد استفاده از تندیس در دفتر کار

امروزه بسیاری از وکلا و افراد اقدام به تهیه تندیس های مختلف برای دکور دفتر یا منزل خود میکنند. از آنجا که ویترین دفتر کار و منزل از اهمیت بسیار بالایی برخورد دار است. باید توجه زیادی به تهیه آیتم های مناسب برای ویترین کرد و با وسواس خاصی آن ها را انتخاب نمود. تندیس منشور حقوق بشر کوروش قابل استفاده برای تمامی ویترین ها و برای تمامی کسانی است که به هویت و تاریخ فرهنگ خود اهمیت میدهند. وکلا نیز میتوانند از این تندیس در کنار ترازوی عدالت بر روی میز کار یا در ویترین خود استفاده کنند.

جزییات به کار رفته در تندیس استوانه کوروش

تندیس منشور حقوق بشر کوروش در ابعاد 22*10 است که گزینه ای مناسب برای قرارگیری بر روی میز دفتر کار و شلف ها و یا قرارگیری در دکور است. علاوه بر این ابعاد این تندیس مطابق نمونه واقعی کشف شده آن است. این تندیس دارای تکه های شکسته شده است و بر روی آن به زبان میخی در 45 سطر نوشته شده است که تفاوتی با نمونه واثعی آن در موزه بریتانیا ندارد. جنس این تندیس از بهترین پلی استر موجود است که در آن به خوبی تمامی جزییات منشور آزادی ملل بشر کوروش به کار رفته است.

نمونه های زیادی از منشور حقوق بشر کوروش ساخته شده است. اما نکته ای این تندیس را از سایر نمونه های آن متمایز میکند. توجه بسیار سازنگان آن به خلق تمامی جزییات نمونه واثعی در این تندیس میباشد. که این تندیس را به یکی از ویژه ترین و مفهومی ترین تندیس های مورد استفاده از سوی کسانی که به ویترین خود اهمیت فراوانی میدهند کرده است. منشور حقوق بشر کوروش در کنار چکش عدالت از محبوب ترین تندیس های مورد استفاده وکلا میباشند.

طریقه ثبت سفارش

شما میتوانید با اضافه کردن تندیس منشور حقوق بشر کوروش به سبد خرید خود در سریع ترین زمان ممکن این محصول را در دفتر کار خود داشته باشید. فروشگاه وکیل استور اولین و تنها فروشگاه اینترنتی تامین کننده ملزومات و لوازم وکلا در سراسر ایران میباشد که توانسته است تا کنون نقشی بزرگ در تجهیز دفتر وکلا داشته باشد و اقدام به تهیه تمامی لوازم مورد استفاده وکلا و دفتر کار آن ها اعم از پرچم، تندیس های رومیزی، کیف ها و …. کرده است.

اطلاعات بیشتر | کلیک کنید




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

تهران رسانه | در طرح‌ ساماندهی چرخی ها ۹۹ نفر از نیروهای اجرایی معبربان، ۲۸دستگاه خودرو و ۳۱ نفر از نیروهای یگان عملیات راهور تهران حضور دارند.

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

تهران رسانه | مالکان تاکسی‌ های فرسوده فعال می‌توانند برای جایگزینی تاکسی‌ های فرسوده خود با تاکسی‌های برقی در تهران نام نویسی کنند.

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تهران رسانه | هر ناحیه شهر تهران روزانه نزدیک به یک کامیون زباله از داخل کانال‌ها تخلیه می‌کند، که این میزان از نظر تناژ معادل ۵۰۰ تن زباله و لجن در ماه- معادل ۱۰۰ متر مکعب- در شهر تهران است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت