نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

موتور رسانه؛

تسهیلات برای خرید موتورهای برقی در تهران

تهران رسانه | در بودجه سال گذشته شهرداری تهران مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح جایگزینی موتورسیکلت‌های بنزینی با برقی در قالب ارائه تسهیلات به شهروندان تعیین شده است.

تسهیلات برای خرید موتورهای برقی در تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: با اجرای مرحله نخست طرح جایگزینی موتورهای بنزینی شهرداری با برقی توسط سازمان پایانه‌های شهرداری تهران نقاط قوت و ضعف تعویض موتورها برای مراحل بعدی مشخص می شود.

در بودجه سال گذشته شهرداری تهران مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح جایگزینی موتورسیکلت‌های بنزینی با برقی در قالب ارائه تسهیلات به شهروندان تعیین شد و قرار بود تا پیش از پایان سال نحوه اجرای طرح و تخصیص اعتبار مشخص شود.

محسن هرمزی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران درباره این موضوع گفت: اجرای این طرح به سازمان پایانه‌های شهرداری تهران سپرده شده و در این راستا مبلغی به اجرای طرح تخصیص دادیم تا موتورسیکلت‌های بنزینی در اختیار شهرداری، برقی و نقاط قوت و ضعف تعویض موتورها مشخص شود.

به گفته هرمزی، طرح تعویض موتورهای بنزینی با موتورهای برقی در مرحله نخست به این صورت اجرا می‌شود و در مرحله بعد همه موتورسیکلت‌های باری در سطح شهر تهران با موتورهای برقی تعویض خواهد شد.

بر اساس اجرای این طرح، شهرداری تهران در اواخر سال گذشته با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به تکلیف شهرداری تهران در خصوص اجرای ماده (۱۴) آئین‌نامه فنی قانون هوای پاک مبنی بر الزام برقی‌سازی همه ناوگان موتورسیکلت‌های دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری تهران، تمامی واحدهای شهرداری ضمن ارسال اطلاعات موتورسیکلت‌های ملکی خود به سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه‌های مسافری، می‌توانند از موتورسیکلت‌های برقی مورد اشاره بازدید و برای جایگزینی آنها با موتورسیکلت‌های بنزینی خود اقدام کنند».




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت