نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

آگهی رسانه؛

مرکز فروش دزدگیر اماکن در تهران (کالا بست)

تهران رسانه | برای کسب اطلاعات در رابطه با معرفی مرکز فروش دزدگیر اماکن در تهران با ما همراه باشید.

مرکز فروش دزدگیر اماکن در تهران (کالا بست)

از زمان گذشته تا به حال امنیت یکی از مهم‌ ترین مسائل مورد توجه افراد بوده است که برای برقراری آن تلاش کرده‌اند. به همین علت با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی روش‌های مختلفی برای ایجاد امنیت در فضا به وجود آمده است و می‌توان گفت که دزدگیرها یکی از اصلی‌ترین ابزارهایی هستند که می‌توان از این طریق خیال افراد را از بروز هر گونه خطر جانی و مالی برطرف کرد. در حقیقت دزدگیرها از زمان ورود به بازار محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند و به همین علت تا به حال انواع مختلفی از آن‌ها طراحی و ساخته شده‌اند که می‌توانند امکانات مختلفی را در اختیار آن‌ها قرار بدهند. دزدگیرهای اماکن نیز یکی از محبوب‌ترین آن‌ها شمرده می‌شوند که طرفداران زیادی دارند و بهتر است برای کسب اطلاعات در رابطه با معرفی مرکز فروش دزدگیر اماکن در تهران با ما همراه باشید.

درباره دزدگیر اماکن

همانطور که گفته شد دزدگیرها به طور کلی کاربردها و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده‌اند و به همین علت می‌توان گفت یکی از اصلی‌ترین وسایل و ابزارهای مورد نیاز در این حوزه شناخته می‌شوند. دزدگیر اماکن نیز نوع خاصی از این وسیله محبوب است که بر اساس نام آن می‌توان پیشبینی کرد که نقش مهمی در جلوگیری از وقوع حادثه و سرقت در محیط‌هایی نظیر ادارات، خانه‌ها و دفاتر کار ایفا می‌کنند. در حقیقت یکی از روش‌هایی که از این طریق می‌توان حوادثی نظیر سرقت‌های متوالی را ناموفق ساخت، استفاده از دزدگیرهای اماکن است. ساختار این وسیله به گونه‌ای است که ورود افراد ناشناس را تشخیص می‌دهد و می‌تواند در سریع‌ترین حالت ممکن صاحبان این فضا را از این ورود باخبر سازد. به همین طریق سارقان با وجود چنین دزدگیرهایی نمی‌توانند به سادگی وارد محیط بشوند و با مشکلات بزرگی روبرو می‌شوند. در اولین زمان ورود دزدگیرهای اماکن به بازار، این ابزارهای پرکاربرد نمی‌توانستند ورود سارقان را به فواصل دورتر اطلاع بدهند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی اگر سیستم کنترل کننده دزدگیرهای اماکن در فواصل بسیار دور نیز وجود داشته باشد، از کیلومترها دورتر می‌تواند به راحتی ورود افراد ناشناس را گزارش دهد و آژیر را به صدا دربیاورد.

کاربرد دزدگیرهای اماکن

به طور کلی دزدگیرهای اماکن ابزارهای بسیار محبوبی در زمینه جلوگیری از سرقت در محیط‌های گوناگون شناخته می‌شوند و به همین دلیل ممکن است این ابزار را در فضاهای مختلفی مشاهده کرده باشید. در حقیقت این وسیله یکی از اساسی‌ترین ابزارهای موجود در کشور برای جلوگیری از ورود سارقان به شمار می‌رود و می‌تواند به خوبی به انجام این کار بپردازد. سنسورهای الکتریکی موجود در ساختار این وسیله ورود غیرمجاز افراد را به سادگی تشخیص داده و مانع ورود آن‌ها می‌شود. دقت داشته باشید که این وسیله می‌تواند در محیط‌های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد و محدودیتی در این زمینه وجود نخواهد داشت. یکی از ویژگی‌های کاربردی که درباره این دزدگیرها وجود دارد، ارسال پیامک توسط آن‌ها است. این وسیله می‌تواند در صورت مشاهده خطر در اطراف فضا، پیامکی را برای سیم کارت قرار داده شده در درون دستگاه ارسال کند و از این طریق صاحبان محیط را از حضور سارقان مطلع سازد. در کنار همه این موارد یکی دیگر از ویژگی‌های فوق‌‌العاده این دزدگیرها، امکان اتصال آن‌ها به سیستم حفاظتی است. در محیط‌های مختلفی که به حفاظت ویژه نیاز دارند، سیستم‌های محافظتی زیادی وجود دارد که از فضاهای خاص مراقبت می‌کنند. این دزدگیرها از قابلیت اتصال به این سیستم‌ها برخوردار هستند و این نکته مهمی در رابطه با آنها شمرده می‌شود. در واقع در صورت متصل بودن این دوربین‌ها به سیستم‌های حفاظتی، در صورت بروز خطر و یا ورود افراد ناشناس به این محیط، آلارم‌های سیستم به صدا در می‌آید و ماموران ویژه آگاه خواهند شد. بانک‌ها و صرافی‌ها نمونه‌ای از محیط‌هایی هستند که برای برقراری امنیت در محیط از دزدگیرهای اماکن استفاده می‌کنند.

انواع سنسورهای دزدگیرهای اماکن

دزدگیرهای اماکن ساختار نسبتا پیچیده‌ای دارند تا بتوانند به خوبی از محیط محافظت کنند. یکی از مهم‌ترین بخش‌های تشکیل دهنده این دزدگیرها سنسورهای بکار رفته در ساختار آن‌ها است که باید به آن دقت ویژه‌ای داشته باشید. این نوع دزدگیرها دارای انواع مختلفی هستند که هر یک از آن‌ها از سنسورهای متفاوتی برخوردار هستند و سطح امنیتی فضا را تا حدی تغییر می‌دهند. برای ارائه اطلاعات بیشتر درباره تعدادی از این سنسورها بیشتر صحبت خواهیم کرد.

سنسور لرزش

یکی از مهم‌ترین انواع سنسورهایی که در دزدگیرهای اماکن مورد استفاده قرار می‌گیرد، سنسور لرزش است. این سنسور از حیاتی‌ترین انواع سنسورهایی است که کاربرد گسترده‌ای دارد. این نوع سنسورها می‌توانند در مدت زمان کوتاه لرزش و تکان در محیط و اجسام را تشخیص بدهند و به همین علت معمولا کاربرد فراوانی برای محافظت از اجسام قیمتی دارند. این نوع سنسور ها معمولا بر روی وسایل و اشیا قیمتی و گران د یا گاوصندوق‌ها قرار داده می‌شوند و کارکرد درست آن‌ها به خوبی از این اجسام محافظت می‌کند.

سنسور دود

یکی دیگر از سنسورهای بکار گرفته شده در دزدگیرهای اماکن، سنسور دود است که می‌تواند به درستی وقوع حریق و آتش‌سوزی را تشخیص بدهد. این نوع سنسورها معمولا جز دزدگیرهای حرفه‌ای شناخته می‌شوند که در صورت اتصال به سیستم‌های حفاظت می‌تواند کاربرد بسیار زیادی داشته باشند.

سنسور آهنربایی

اگر بخواهیم درباره پرطرفدارترین سنسورهایی که در دزدگیرهای اماکن مورد استفاده قرار می‌گیرند صحبت کنیم، باید بگوییم به سراغ سنسورهای آهنربایی برویم. این نوع سنسورها به شکل مگنت‌های دو تکه‌ای هستند که یک قسمت از آن‌ها بر روی قسمت ثابت و یک تکه دیگر از آن بر روی قسمت متحرک قرار می‌گیرد. این نوع سنسورها عموما بر روی درب و پنجره‌ها قرار داده می‌شوند و در صورت باز شدن و یا بسته شدن پنجره‌ها و درب‌ها آلارم این دزدگیر به صدا در میاید. این نوع دزدگیرها معمولا برای خانه‌ها بکار گرفته می‌شوند.

روش کار کردن دزدگیر اماکن

همانطور که می‌دانید دزدگیرهای اماکن ابزارهای فوق‌العاده پرطرفداری هستند که معمولا برای حفاظت از محیط‌های گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند. دقت داشته باشید که نحوه استفاده و بکار گرفتن این دزدگیرها اهمیت بسیار زیادی دارد و باید از این نظر به کارکرد این وسیله دقت داشته باشید. به طور کلی می‌توان گفت که دزدگیرهای اماکن دارای زون‌های پیش فرض بسته و یا پیش فرض بازی هستند که نقش مهمی را در بهبود عملکرد این وسیله ایفا می‌کند. در اصل می‌توان گفت که با افزایش تعداد زون‌های موجود در ساختار دزدگیرهای اماکن، کارایی این وسیله نیز تا حد زیادی افزایش می‌یابد. سنسورهایی که درباره انواع آن‌ها با شما صحبت کردیم نیز به این زون‌ها متصل می‌شوند و پس از فعال شدن هر یک از سنسورها بنابر دلایل مختلفی که به ساختار سنسور بستگی دارد، زون‌های بسته باز می‌شوند و یا برعکس این اتفاق می‌افتد. در چنین موقعیتی دزدگیر شما بر اساس نوع خاص خود فعال خواهد شد. بعضی از این دزدگیرها با صدای آلارم و یا آژیر افراد را مطلع می‌کنند و بعضی از آن‌ها نیز با شماره تعیین شده‌ای تماس می‌گیرند و یا پیامک ارسال می‌کنند. انتخاب از میان انواع دزدگیرهای اماکن موجود در بازار به شما بستگی دارد و باید به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشید و درباره انواع دزدگیرها تحقیق کرده باشید.

به طور کلی و بر اساس آنچه گفته شد دزدگیرهای اماکن جز پرطرفدارترین و محبوب‌ترین ابزارها برای حفظ امنیت در محیط‌های گوناگون شمرده می‌شوند. در بعضی موارد دزدگیرهای اماکن به سیستم‌های حفاظتی متصل می‌شوند و در چنین صورتی می‌توان از آن‌ها برای محافظت از فضاهای خاص استفاده کرد. مکان‌هایی مانند صرافی و بانک‌ها که عموما به امنیت زیادی احتیاج دارند می‌توانند از این دزدگیرها استفاده گسترده‌ای کنند. بهتر است دقت داشته باشید که انتخاب انواع دزدگیرهای اماکن در میان مدل‌های مختلف این وسیله بر عهده شما است‌ و بهتر است برای انجام صحیح این کار درباره مدل‌های مختلف دزدگیرهای اماکن و ویژگی‌ها و ساختار آن‌ها اطلاعات کافی را کسب کرده باشید. کالا بست تلاش می‌کند تا با ارائه اطلاعات مفید در این زمینه شما را برای خرید بهترین‌ها همراهی کند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت