نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

فعالیت در حوزه حجاب توسط ائمه جمعه استان تهران

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

سه شنبه 1403/02/11

پردیس رسانه؛

معضل زمین خواری های متعدد در پردیس

تهران رسانه | زمین خوارهایی که به جان کوه‌های اطراف پردیس افتاده و به راحتی قابل مشاهده است باید توسط دادستانی پیگیری شود.

معضل زمین خواری های متعدد در پردیس

به گزارش تهران رسانه ؛ امام جمعه موقت پردیس گفت: زمین خوارهایی که به جان کوه‌های این منطقه افتاده و به راحتی قابل مشاهده است باید توسط دادستانی پیگیری شود.

حجت الاسلام سیدحسین حسینی‌تبار در خطبه‌های نماز جمعه پردیس طی سخنانی ضمن گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی، اظهار کرد: امروز ارتش ما ارتشی مکتبی و ارزشی، در زیر سایه ولایت و گوش به فرمان ولایت است که اقتدار کشور را بیش از سال‌های اخیر بالا برده‌اند.

خطیب جمعه پردیس گفت: زمین خوارهایی که به جان این کوه‌های این منطقه افتاده و به راحتی قابل مشاهده است باید توسط دادستانی پیگیری شود.

وی سپس به هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع اشاره کرد و گفت: بقیع، از چهارده قرن پیش تا امروز همواره زیارتگاه مسلمین و مرکز بیداری بوده است، در حدود ۱۰ هزار نفر از صحابه نبیّ مکرّم اسلام (ص) در این قبرستان مدفون هستند و در روز هشتم شوّال ویران‌گری‌های گروهی گمراه در سال ۱۳۴۴ قمری از بقیع شروع شد و مراقد مطهّر و نورانی اهل‌البیت (ع) را تخریب کردند و به هویّت اسلام عزیز تاختند.

امام جمعه موقت پردیس سپس به جنگ غزه و جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها اشاره کرد و گفت: این جنایات غیرقابل چشم پوشی و نیازمند احساس مسؤولیت همگانی است.

وی صبر تاریخی مردم غزه را سبب عزت اسلام دانست و آن را بی‌نظیر خواند و گفت: ایستادگی مردم و حماس فلسطین نیز در اوج است، آنها استقامت کرده و خسته نشده‌اند، این صبری که مردم مظلوم غزه با این بمباران‌ها و فشارها از خود نشان داده‌اند ناشی از ایمان اسلامی است، ایران در موضوع حمایت از مردم مظلوم و مقاوم فلسطین و غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

حسینی تبار اضافه کرد: امروز خوی وحشی‌گری و سنگدلی رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی و نمایش ذات پلید تمدن غرب که خود را مدافع و شریک جنایات اسرائیل می‌داند، دل هر انسان آزاده‌ای را در جهان به درد آورده است، رژیم غاصب صیهونیستی در مقابل چشم جهانیان از هیچ ظلمی واهمه ندارد و به قتل‌عام کودکان و مردم ادامه می‌دهد.

خطیب جمعه پردیس سکوت سران کشورهای مدعی حقوق بشر و کسانی که دم از تمدن و فرهنگ و انسانیت می‌زنند، را مورد انتقاد قرار داد و گفت: این افراد نه تنها هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند، بلکه سلاح و مهمات به صهیونیست‌ها می‌دهند و چراغ سبز هم به جنایت اسرائیل نشان می‌دهند.

وی افزود: این رژیم وحشی در جریان حمله به کنسولگری ایران در سوریه، دچار اشتباهی بزرگی شده و باید تنبیه شود و انتقام خون این سرداران جبهه اسلام گرفته خواهد شد، تنبیه ایران به طور حتم سخت، سنگین و بازدارنده خواهد بود، اما چگونگی و زمان از آن از مسائلی است که حتماً هوشمندانه و با تدبیر انجام خواهد گرفت زیرا تنبیه نکردن و انتقام نگرفتن این رژیم را ترغیب می‌کند تا به جنایت خود نسبت به ایران ادامه دهد.

حسینی تبار سپس بر لزوم ارائه گزارش توسط مسئولان به مردم از تریبون نماز جمعه تاکید کرد و گفت: مسئولان باید موانع را بیان و از مردم کمک بگیرند زیرا امسال، سال مشارکت مردم است، مطالبات پردیس مانند آرامستان، مترو، آب آشامیدنی منطقه صنعتی که تا حد اخذ حق انشعابات هم پیش رفت چه شد، ارتقا بیمارستان الغدیر، تجهیزات آن، حضور پزشکان و متخصصان به کجا رسید، حمل و نقل عمومی معضل اصلی بسیاری از خانواده‌های پردیسی شده چه شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
آغاز به کار هیات امنای محله در تهران

آغاز به کار هیات امنای محله در تهران

تهران رسانه | به مناسبت روز شوراها، هیات امنای محله در شهر تهران فعالیت خود را آغاز کردند.

واگذاری مراکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی

واگذاری مراکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی

تهران رسانه | راهبری پنج مرکز معاینه فنی شهید آبشناسان، شقایق، سراج، دماوند و شهید چمران به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

برگزاری مراسم روز دختر در استادیوم آزادی

برگزاری مراسم روز دختر در استادیوم آزادی

تهران رسانه | ویژه برنامه روز دختر در ۱۹ اردیبهشت ماه در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد، این برنامه توسط شبکه امید و شبکه کودک پوشش داده می‌شود.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت