نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

فعالیت در حوزه حجاب توسط ائمه جمعه استان تهران

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

سه شنبه 1403/02/11

رحمتی اظهار کرد؛

واکنش منفی دلار و طلا بعد از حمله ایران به اسرائیل

تهران رسانه | با شدت گرفتن انتقام ایران از رژیم ستمگر در برخی از کانال های پشت خطی و کاغذی سر و کله ی اخبار ضد و نقیض و البته مظنه های غیر منتظره نیز پیدا شد.

واکنش منفی دلار و طلا بعد از حمله ایران به اسرائیل

به گزارش تهران رسانه ؛ امیربهادر رحمتی در گفتگو با خبرنگار گفت: در آخرین ساعت ۲۵فروردین در تمام شبکه های اجتماعی و رسانه های ملی اخبار ناشی از حملات بهپاد و موشک های ایرانی به خاک اسرائیل غاصب دست به دست می شد. با شدت گرفتن این حملات و انتقام ما از رژیم ستمگر در برخی از کانال های پشت خطی و کاغذی سر و کله ی اخبار ضد و نقیض و البته مظنه های غیر منتظره نیز پیدا شد.

وی در ادامه افزود:این روزها که مظنه طلا و سکه و دلار سقفی ندارد و همواره صعودی است بیشتر منتظر چنین اخباری می باشد تا مسیر جدید خود را انتخاب کند.
هرچند بنظر می رسد که همچنان در موج نزولی قیمت ها قرار نگرفتیم اما همزمان با اخبار و اتفاقات روز ۲۵فروردین ماه همگی انتظار صعود قریب‌الوقوع و جهش یکباره مظنه را داشتند که چنین امری محقق نشد.
البته قبل تر هم این امر را برای مردم توضیح داده بودم اما این اتفاق در بازار با اصطلاح پیش خور خبر نام برده می‌شود. به این معنی که خبر یا اتفاقات این چنینی نه تنها تاثیری بر بازار ندارد بلکه حتی می تواند باعث ریزش قیمت ها شود.یا بطور روان تر بخواهم بگویم به این معنی که قیمت ها جلوتر از اخبار بالا می روند تا در صورت وقوع حادثه ای قیمت ها به انفجار نرسند.

رحمتی همچنین افزود:باز هم طبق سنوات گذشته مردم را تشویق به خرید و سرمایه گذاری در تمامی بازار ها علی الخصوص طلا، سکه، و دلار می کنم اما همواره سعی کنند در بهترین زمان مبادرت به معامله نمایید.
هرچند هر پیش بینی خطاها و مزایا و معایبی دارد و تضمینی در هیچ پیش بینی وجود ندارد اما از نظر بنده دلار تا حوالی ۷۲الی ۷۳ هزار تومان خواهد رسید سپس بازار دچار ایست و ریزش خواهد شد و حوالی ۶۰هزار تومان مجددا می توان خرید نمود برای اهداف دلار ۸۰تا ۸۵هزار تومانی.
برای طلا هم هرچه عدد به گرمی ۳۵۰۰.۰۰۰تومان نزدیک شود ارزش خرید دارد.فراموش نشود که بدون صبر و پذیرش روند امکان معامله و به سود رسیدن بسیار ضعیف است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
آغاز به کار هیات امنای محله در تهران

آغاز به کار هیات امنای محله در تهران

تهران رسانه | به مناسبت روز شوراها، هیات امنای محله در شهر تهران فعالیت خود را آغاز کردند.

واگذاری مراکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی

واگذاری مراکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی

تهران رسانه | راهبری پنج مرکز معاینه فنی شهید آبشناسان، شقایق، سراج، دماوند و شهید چمران به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

برگزاری مراسم روز دختر در استادیوم آزادی

برگزاری مراسم روز دختر در استادیوم آزادی

تهران رسانه | ویژه برنامه روز دختر در ۱۹ اردیبهشت ماه در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد، این برنامه توسط شبکه امید و شبکه کودک پوشش داده می‌شود.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت