نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

فعالیت در حوزه حجاب توسط ائمه جمعه استان تهران

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

دوشنبه 1403/02/10

ملارد رسانه؛

اجرای طرح مبارزه با سرقت در ملارد

تهران رسانه | طرح عملیاتی مبارزه با سرقت به منظور پیشگیری از وقوع سرقت، به مدت ۳۰ روز در سطح شهرستان ملارد اجرا شد.

اجرای طرح مبارزه با سرقت در ملارد

به گزارش تهران رسانه ؛ طرح عملیاتی مبارزه با سرقت به منظور پیشگیری از وقوع سرقت، به مدت ۳۰ روز در سطح شهرستان ملارد اجرا و همچنین معتادان متجاهر در شهرقدس جمع‌آوری شدند

سرهنگ کیانوش نورمحمدی روز سه شنبه در این باره اظهار داشت: اجرای این طرح در سطح شهرستان ملارد نتایج خوبی به دنبال داشت که در این خصوص می توان به کشف ۲۵ فقره انواع خودروی سرقتی اشاره کرد.

وی افزود: در بحث پیشگیری از وقوع سرقت، مردم باید هوشمندانه عمل کنند تا سارقان به این وسایل دسترسی آسانی نداشته باشند.

نورمحمدی خاطرنشان کرد: از رها کردن خودروهای شخصی در خیابان ها و معابر بدون قراردادن فرد مراقب و بدون استفاده از تجهیزات ایمنی و بازدارنده تا حد امکان خودداری و از پارکینگ های عمومی استفاده کنند.

جمع آوری معتادین متجاهر در شهرقدس

فرمانده انتظامی شهرستان قدس گفت: با توجه به مطالبات شهروندان در برخورد با معتادان متجاهر و هنجارشکن، ماموران انتظامی شهرستان قدس با هماهنگی قضائی و انجام برنامه ریزی در خصوص اجرای طرح در نقاط مختلف شهرستان عملیاتی شد.

سرهنگ سید نظام موسوی اظهار داشت: با اجرای این طرح تعداد ۸۶ نفر از معتادان متجاهر و کارتن خواب توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و کلانتری ها از شهرستان قدس جمع آوری و به مرکز بازپروری معتادین منتقل شدند.

وی افزود: طرح امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادان متجاهر به صورت مستمر در شهرستان قدس ادامه خواهد داشت و معتادان متجاهر جمع آوری شده که عمدتا دارای سوابق سرقت نیز می باشند، تا درمان کامل در مراکز بازپروری خواهند بود.

پلیس نیازمند همراهی همه سازمان ها و نهادها در راستای برقراری و حفظ نظم و امنیت است

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در دیدار با حجت الاسلام امام جمعه شهرستان شهریار ضمن قدردانی از حمایت‌های ویژه وی از مجموعه انتظامی در انجام ماموریت‌های مختلف اظهار داشت: پلیس نیازمند همراهی همه سازمانها و نهادها در راستای برقراری و حفظ نظم و امنیت است.

سرهنگ پیمان فتاحی اشاره به امنیت پایدار حاکم در شهرستان شهریار، افزود: این موفقیت حاصل حمایت‌ها و هدایت‌های مدبرانه مسئولان دلسوز و همکاری و مشارکت گسترده شهروندان در تامین نظم و امنیت در شهرستان شهریار بوده است.

امام جمعه شهریار نیز ضمن قدردانی از حضور فرمانده انتظامی شهرستان شهریار، اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت امنیتی بسیار خوبی در شهرستان ایجاد شده و تلاش مجموعه پلیس ستودنی است.

بهره مندی از توان و تخصص مشاوران و مددکاران اجتماعی در کلانتری ها

سرپرست انتظامی شهرستان رباط کریم با بیان اینکه دوایر مشاوره و مددکاری در کلانتری ها اولین نشانگاه اقدامات ایجابی و پیشگیرانه هستند، اظهار داشت: بهره مندی از توان و تخصص مشاوران و مددکاران اجتماعی در کلانتری ها در حل و فصل پرونده های قضائی مورد تاکید می باشد.

سرهنگ تیمور کلانتری افزود: با توجه به رشد و افزایش شبکه های اجتماعی و فعالیت در فضای مجازی، رصد وتولید محتوا متناسب با اولویت های اجتماعی هر کلانتری توسط مشاوران و مددکاران مورد توجه قرار گیرد.

وی با قدردانی از مشاوران و مددکاران کلانتری ها خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پیشرفت و ارتقا در تمامی زمینه ها به یک مشاوره خوب بستگی دارد لذا مشاوران در اجتماع از جایگاه بالایی برخوردار هستند و پلیس نیز به منظور راهنمایی و کمک به عموم شهروندان در زمینه های اجتماعی از وجود مشاوران کارآمد در این زمینه بهره گیری کرده و شهروندان با مراجعه به کلانتری ها می توانند از خدمات رایگان این واحد مهم بهرمند شوند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
آغاز به کار هیات امنای محله در تهران

آغاز به کار هیات امنای محله در تهران

تهران رسانه | به مناسبت روز شوراها، هیات امنای محله در شهر تهران فعالیت خود را آغاز کردند.

واگذاری مراکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی

واگذاری مراکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی

تهران رسانه | راهبری پنج مرکز معاینه فنی شهید آبشناسان، شقایق، سراج، دماوند و شهید چمران به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

برگزاری مراسم روز دختر در استادیوم آزادی

برگزاری مراسم روز دختر در استادیوم آزادی

تهران رسانه | ویژه برنامه روز دختر در ۱۹ اردیبهشت ماه در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد، این برنامه توسط شبکه امید و شبکه کودک پوشش داده می‌شود.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت