نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

فعالیت در حوزه حجاب توسط ائمه جمعه استان تهران

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

شنبه 1403/02/15

بانوان رسانه؛

افتتاح پارک بانوان روستایی در شهرستان ملارد

تهران رسانه | به مناسبت فرا رسیدن روز ملی شوراها، اولین پارک بانوان روستایی در روستای بیدگنه شهرستان ملارد افتتاح می‌شود.

افتتاح پارک بانوان روستایی در شهرستان ملارد

به گزارش تهران رسانه ؛ سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان ملارد از افتتاح اولین پارک بانوان روستایی در این شهرستان خبر داد.

حمید کاظمی صیاد در این خصوص اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن روز ملی شوراها، اولین پارک بانوان روستایی در روستای بیدگنه این شهرستان افتتاح و بهره برداری می‌شود.

وی در ادامه افزود: این پارک در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع از اعتبارات ارزش افزوده احداث شده که وسعت بالا، فضای سبز مفرح، امکانات ورزشی مختلف و فضاسازی ایمن برای بانوان از شاخصه‌های آن است.

کاظمی صیاد در پایان با اشاره به این که اعتبار هزینه شده برای پارک روستایی بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال است، خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین نیازهای بانوان، توجه به اوقات فراغت و سلامت روحی و جسمی آنها است که در همین راستا به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای بیدگنه پارک بانوان برای نخستین بار در حوزه روستاهای بخش مرکزی افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
با «ریحانه اخلاقی» بیشتر آشنا شویم

با «ریحانه اخلاقی» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «ریحانه اخلاقی» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

با «غلامحسین رضوانی» بیشتر آشنا شویم

با «غلامحسین رضوانی» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «غلامحسین رضوانی» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

تهران رسانه | پروژه باغ راه یک محور گردشگری در مناطق ۱۷و ۱۸ تهران است که در ادامه به رودخانه کن متصل می‌شود و برای تکمیل آن اعتبار ۲۰هزار میلیارد ریالی پیش‌بینی شده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت