نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

فعالیت در حوزه حجاب توسط ائمه جمعه استان تهران

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

شنبه 1403/02/15

فیروزکوه رسانه؛

کیفیت نامناسب آرد در نانوایی های فیروزکوه

تهران رسانه | بعضی از نانوایان فیروزکوه از کیفیت آردهای توزیع شده در این شهرستان گله مند هستند.

کیفیت نامناسب آرد در نانوایی های فیروزکوه

به گزارش تهران رسانه ؛ فرماندار فیروزکوه با اشاره به گلایه مندی برخی نانوایان از کیفیت آرد در این شهرستان گفت: شرکت آرد مناسب را جایگزین کند.

محمد حیدری منش در نشست شورای آرد و نان فیروکوه که با حضور معاون برنامه ریزی فرمانداری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان و دیگر اعضا در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: با عنایت به اینکه گاهاً بعضی از نانوایان از کیفیت آردهای توزیع شده در شهرستان گله مند هستند، شرکت توزیع کننده را مکلف کردیم تا در صورت انعکاس این نارضایتی، آرد قبلی را به شرکت برگردانند و آرد مناسب را جایگزین کند.

حیدری منش افزود: در برخی موارد هم بعضی از نانوایی‌ها به علت عدم توجیه لازم در شیوه کار با سامانه دچار مشکلاتی شده بودند و این موضوع کاهش سهمیه آرد را به دنبال داشته که در این نشست مقرر شد نانوایانی که در این حوزه مشکل دارند در یک جلسه آموزشی و با حضور نماینده شرکت مشکلاتشان بررسی شود و هم توجیهات لازم برای رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی در حوزه فروش نان را داشته باشند.

فرماندار فیروزکوه گفت: با عنایت به اینکه درخواست‌های مربوط به راه اندازی نانوایی در سطح شهرستان روند صعودی دارد در این نشست اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان شهرستان را مکلف کردیم که آمایش سرزمینی برای محل شکل گیری نانوایی در شهرستان را اعلام کنند تا خارج از قاعده جواز برای نانوایی‌ها صادر نشود و بر اساس یک روند متناسبی اقدام صورت بگیرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
با «ریحانه اخلاقی» بیشتر آشنا شویم

با «ریحانه اخلاقی» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «ریحانه اخلاقی» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

با «غلامحسین رضوانی» بیشتر آشنا شویم

با «غلامحسین رضوانی» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «غلامحسین رضوانی» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

تهران رسانه | پروژه باغ راه یک محور گردشگری در مناطق ۱۷و ۱۸ تهران است که در ادامه به رودخانه کن متصل می‌شود و برای تکمیل آن اعتبار ۲۰هزار میلیارد ریالی پیش‌بینی شده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت