نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

فعالیت در حوزه حجاب توسط ائمه جمعه استان تهران

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

شنبه 1403/02/15

ملارد رسانه؛

تولید گوشت قرمز توسط عشایر شهرستان ملارد

تهران رسانه | عمده تولیدات عشایر شهرستان ملارد گوشت قرمز است که در سال گذشته یک هزار و هشت تن گوشت قرمز تولید و روانه بازار کرده اند.

تولید گوشت قرمز توسط عشایر شهرستان ملارد

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ملارد گفت: افزود: عمده تولیدات عشایر شهرستان ملارد گوشت قرمز است که در سال گذشته یک هزار و هشت تن گوشت قرمز تولید و روانه بازار کرده اند.

حمید احمدی روز دوشنبه در جلسه کارگروه شورای عشایر شهرستان ملارد اظهار داشت: حدود ۳۰۰ خانوار عشایری با جمعیتی بالغ بر یکهزار و ۵۰۰ نفر با ۷۵ هزار راس دام سبک در دهستان اخترآباد این شهرستان فعالیت می کنند.

در این جلسه که به ریاست سرپرست فرمانداری ملارد برگزار شد، مسائل مربوط به حوزه عشایر مورد بررسی قرار گرفت.

تامین آب آشامیدنی و علوفه دام عشایر، ارائه تسهیلات کم بهره، ساماندهی جاده‌های موجود به منظور ایجاد مسیرهایی امن برای کوچ عشایر و سمپاشی جایگاه های عشایر عمده مسائل مطرح شده در این جلسه بود که روی آنها بحث، تصمیم گیری و در قالب مصوبه ای به دستگاه های مربوطه ابلاغ شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد نیز در این جلسه عشایر را سرمایه کشور برشمرد و نقش ویژه این قشر زحمتکش را در تامین امنیت و پویائی اقتصاد ایران غیرقابل انکار دانست.

امین اسدی با بیان اینکه ما وظیفه سنگینی در قبال شناسایی و حل مشکلات این قشر صبور و شریف داریم، اظهار داشت: اجرای مصوبات این شورا برهمه دستگاه ها لازم الاجراست و می بایست مصوبات در کمترین زمان پیگیری و به اجرا درآید.

وی خاطرنشان کرد: زندگی عشایری همواره با سختی‌های فراوانی روبرو است که باید با تخصیص اعتبارات مناسب و تامین امکانات رفاهی و خدماتی شرایط زندگی را برای این قشر که نقش موثری در رونق تولید دارند فراهم کنیم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
با «ریحانه اخلاقی» بیشتر آشنا شویم

با «ریحانه اخلاقی» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «ریحانه اخلاقی» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

با «غلامحسین رضوانی» بیشتر آشنا شویم

با «غلامحسین رضوانی» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «غلامحسین رضوانی» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

تهران رسانه | پروژه باغ راه یک محور گردشگری در مناطق ۱۷و ۱۸ تهران است که در ادامه به رودخانه کن متصل می‌شود و برای تکمیل آن اعتبار ۲۰هزار میلیارد ریالی پیش‌بینی شده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت