نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

فعالیت در حوزه حجاب توسط ائمه جمعه استان تهران

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

جمعه 1403/02/14

فیروزکوه رسانه؛

افتتاح مرکز تصویربرداری در شهرستان فیروزکوه

تهران رسانه | مرکز تصویربرداری بیمارستان امام خمینی (ره) در شهرستان فیروزکوه با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد.

افتتاح مرکز تصویربرداری در شهرستان فیروزکوه

به گزارش تهران رسانه ؛ همزمان با ایام هفته سلامت،آیین افتتاح ساختمان تصویر برداری بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه روز سه شنبه با حضور دکتر علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، محمد حیدری منش فرماندار فیروزکوه، حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان، معاونین فرمانداری و سایر مسئولان برگزار شد.

این پروژه با هزینه‌ بالغ ۱۵۰ میلیارد ریال در حوزه تجهیزات و عمرانی در بخش های سی تی اسکن، رادیولوژی ثابت و پرتابل و سونوگرافی به بهره‌برداری رسید.

لازم به ذکر است بخش های ماموگرافی، سنجش تراکم استخوان و پانورکس نیز تعبیه شده که به محض تامین دستگاه های آن ارائه خدمت خواهد شد.

افتتاح پایگاه سلامت آل یاسین با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 

پایگاه سلامت آل یاسین شهر فیروزکوه در شهرک آل یاسین با حضور دکتر زالی رئیس دانشگاه علومپزشکی شهید بهشتی ،حیدری منش فرماندار شهرستان فیروزکوه، امام جمعه شهرستان ،معاونین فرمانداری، رئیس شبکه بهداشت درمان فیروزکوه افتتاح شد.

این پروژه با هزینه‌ کرد ۵ میلیارد ریال در حوزه تجهیزات و بر اساس طرح تحول نظام سلامت به بهره برداری رسید.

افتتاح مرکز سراج فیروزکوه با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

همزمان با ایام هفته سلامت،آیین افتتاح مرکز سراج فیروزکوه با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، فرماندار فیروزکوه، امام جمعه شهرستان، معاونین فرمانداری و سایر مسئولان برگزار شد.

حیدری فرماندار فیروزکوه گفت:مرکز سراج در راستای تحقق سیاستهای دولت مردمی در حوزه بهداشت روان و با هدف افزایش دسترسی به خدمات سرپایی درحوزه تشخیص به هنگام و درمان اختلالات شایع روانپزشکی ،افزایش پوشش مراقبت برای بیماران مبتلا به اختلالات شایع روانپزشکی و با حضور روانشناس، روانپزشک ،مددکار اجتماعی و پزشک عمومی به صورت دائمی و رایگان پذیرای مراجعین ارجاعی از مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان فیروزکوه می باشد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
با «ریحانه اخلاقی» بیشتر آشنا شویم

با «ریحانه اخلاقی» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «ریحانه اخلاقی» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

با «غلامحسین رضوانی» بیشتر آشنا شویم

با «غلامحسین رضوانی» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «غلامحسین رضوانی» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

تهران رسانه | پروژه باغ راه یک محور گردشگری در مناطق ۱۷و ۱۸ تهران است که در ادامه به رودخانه کن متصل می‌شود و برای تکمیل آن اعتبار ۲۰هزار میلیارد ریالی پیش‌بینی شده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت