جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

فعالیت در حوزه حجاب توسط ائمه جمعه استان تهران

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

یک شنبه 1403/02/16

آذرپناه اظهار کرد؛

تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

تهران رسانه | بر اساس تعهد ایجاد شده برای استان تهران در سال ۱۴۰۲، می‌بایست برای ۱۵۰ هزار و ۴۸۷ نفر اشتغالزایی ایجاد و ثبت می‌شد، که این میزان تاکنون با رشد ۱۰۸ درصدی به ۱۶۱ هزار و ۹۰۱ نفر رسیده است.

تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران اعلام کرد: بر اساس تعهد ایجاد شده برای این استان در سال ۱۴۰۲ می‌بایست برای ۱۵۰ هزار و ۴۸۷ نفر اشتغالزایی ایجاد و ثبت می‌شد، که این میزان تاکنون با رشد ۱۰۸ درصدی به ۱۶۱ هزار و ۹۰۱ نفر رسیده است.

محمد آذر پناه روز در جلسه شورای برنامه ریزی این اداره کل اظهار داشت: این میزان اشتغال ثبت شده در سامانه رصد توسط دستگاه های اجرایی استان صورت گرفته است و از اشتغال در بخش مشاغل خانگی تا طرح‌های صنعتی، کشاورزی، گردشگری، آموزشی را شامل می‌شود.

وی با بیان این که دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان فروردین ماه جاری مهلت ثبت اشتغال‌های ایجاده شده سال ۱۴۰۲را داشتند، خاطرنشان کرد: برای سال جاری نیز تعهد اشتغال استان تهران ۱۸۰ هزار و ۶۹۱ نفر است که امیدواریم با برنامه ریزی های صورت بتوانیم با همراهی مسئولان و کارشناسان سایر دستگاههای اجرایی و همچنین جلب مشارکت مردم آن را به نحو مطلوبی محقق کنیم.

این مسئول همچنین به اهمیت و رویکرد تحولی پرداخت و افزود: همه ۴۷ شاخص برنامه تحول استان تهران که از سوی وزارت متبوع در حوزه های تخصصی ابلاغ شده بود، بطور کامل و ۱۰۰ درصد محقق شد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران به نامگذاری شعار سال اشاره کرد و گفت: با مشارکت مردم و برنامه ریزی هدفمند قطعا می توانیم تولید را در استان و کشور با جهش خوبی ارتقا دهیم و این نگاه با تصمیمات کارشناسی و اقدامات سنجیده قطعا محقق خواهد شد.

آذرپناه یادآور شد: مردمی سازی اقتصاد باید با جدیت دنبال شود و یکی از ظرفیت هایی که وجود دارد و آن را باید ویژه دنبال کنیم، حوزه تعاون است که نیاز به توجه بیشتر و ارتقا زیر ساخت‌ها در این بخش است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران

دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران

تهران رسانه | دارندگان موتورسیکلت فاقد گواهینامه د رصورت داشتن مهارت کافی و احراز شرایط، می‌توانند با پرداخت مبلغی بسیار کمتر از آنچه باید در فرایند دریافت گواهینامه عادی پرداخت کنند، یک‌روزه صاحب گواهینامه شوند.

دزدی عجیب در ایستگاه های متروی تهران

دزدی عجیب در ایستگاه های متروی تهران

تهران رسانه | پس از دستگیری، سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو تهران اعتراف کردند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت