جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

جمعه 1403/02/28

شمیرانات رسانه؛

تجلیل از قهرمانان مدال آور در مسابقات بوکس استان تهران

تهران رسانه | آئین تجلیل از قهرمانان مدال‌آور نونهال شمیرانات در مسابقات بوکس استان تهران برگزار شد.

تجلیل از قهرمانان مدال آور در مسابقات بوکس استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ فرماندار شمیرانات در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم، از تلاش‌های موثر ریاست اداره ورزش و جوانان شمیرانات در پویایی بیش از پیش هیئت‌های ورزشی و مدیران و مربیان هیئت بوکس شهرستان در پی موفقیت افتخارآفرین بوکسورهای نوجوان شمیرانات قدردانی کرد.

مجتبی ذاکریان اظهار داشت: ترویج ورزش میان دانش‌آموزان، علاوه بر استعدادیابی و افتخاراتی که برای خود و خانواده ایشان و کشور عزیزمان به ارمغان می‌آورد، ثمرات مهم دیگری را به همراه دارد.

فرماندار شمیرانات ادامه داد: زمانی که نوجوانان با به همت مربیان دغدغه‌مند و دلسوز به ورزش علاقمند می‌شوند و در مکانی امن و آرام، تخصصی به ورزش و تفریح سالم می‌پردازند، از آسیب‌های اجتماعی دور می‌مانند و اراده آن‌ها در ادامه مسیر ورزشی خود و کسب موفقیت‌های متعدد و مورد تشویق واقع شدن آنها الگویی برای هم‌سن و سالان‌شان خواهد شد، و همین امر بار مسائل و تبعات منفی متعددی را از دوش مدیریت شهرستان برمیدارد که از این باب نیز بایستی قدردان زحمات مربیان و مشوقان ورزشی باشیم.

وی با اشاره به سابقه درخشان ورزش شمیرانات و مطالبات مطرح شده در این جلسه، خاطرنشان کرد: شاهد افزایش سرانه‌های ورزشی بویژه توسط شهرداری شمیران (منطقه یک تهران) هستیم؛ اگرچه کافی نیست و نیاز به اقدامات جدی‌تر در این حوزه داریم، اما در حرکت هستیم.

ذاکریان افزود: نشست‌های هم‌اندیشی و اردوهای یک‌روزه مسئولان متولی با هیئت‌های ورزشی با هدف بررسی دقیق مسائل و مطالبات آن‌ها می‌تواند برای رفع مشکلات، از جمله مسائلی همچون ایجاد زیرساخت‌ها و بهرمندی از ظرفیت اماکنی که دچار تعارض بین دستگاه‌های دولتی قرار گرفته‌اند، راهگشا باشد.

براساس این گزارش، مسابقات بوکس قهرمانی استان تهران از اول لغایت سوم اردیبهشت‌ ماه سال جاری در رینگ بوکس مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار شد؛ و بوکسورهای شمیرانی تحت مربی‌گری مرتضی سلیمی و هادی زینکوهی پس از کسب پنج مدال طلا، دو نقره، و چهار برنز، قهرمان این مسابقات شدند.

ابوالفضل اسلامی، ایلیا محرابی، ایلیا صفری، ماهان محمدیان، و احسان زلفی، دارندگان مدال طلای مسابقات بوکس استان تهران بودند؛ که ماهان محمدیان و احسان زلفی از این جمع، به اردوی تیم ملی نونهالان دعوت شدند. محمدحسن جنگی و امیرحسین هادی مدال نقره به دست آوردند. و امیرعلی میرآغاسی، امیرمحمد یوسف‌زاده، مهرسام قاسمی، و پرهام فخری‌زاده نیز مدال برنز کسب کردند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت