فعالیت حدود ۱۳۸ محیط بان در استان تهران

اجلاسیه کنگره ۱۲ هزار شهید در استان تهران

چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پنج شنبه 1403/03/03

آگهی رسانه؛

ممنوعیت واردات برند LG و فعالیت نمایندگی آن در تهران

تهران رسانه | آیا سوال شما این است که چگونه نمایندگی الجی در ایران فعالیت می‌کند در صورتی که ممنوعیت واردات این برند وجود دارد؟ با نگاهی موشکافانه به رمز و راز این ماجرا خواهیم پرداخت.

ممنوعیت واردات برند LG و فعالیت نمایندگی آن در تهران

آیا سوال شما این است که چگونه نمایندگی الجی در ایران فعالیت می‌کند در صورتی که ممنوعیت واردات این برند وجود دارد؟ احتمالا مراکز زیادی را می‌شناسید که تحت عنوان نمایندگی lg فعالیت می‌کنند و حتی با جستجو کردن آن‌ها در وب می‌توانید آدرس و شماره تماس آن‌ها را پیدا کنید. با نگاهی موشکافانه به رمز و راز این ماجرا خواهیم پرداخت.

ممنوعیت واردات برند LG و فعالیت نمایندگی آن در تهران

همه چیز از انتشار یک خبر شروع شد مبنی بر اینکه سامسونگ و ال‌جی از بازار لوازم خانگی ایران خارج می‌شوند. خبری که نگرانی‌های زیادی برای خریداران و بازار در پی داشت و حتی باعث واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه شد؛ واکنشی که در آن ذکر شده بود ورود دوباره به بازار ایران برای شرکت‌هایی که «قلدری آمریکا» را بپذیرند کاری سخت خواهد بود.

نهم مهر بود که نامه منع واردات از دو شرکت لوازم خانگی کره جنوبی با تاکید رهبر انقلاب و دستور رئیس‌جمهور منتشر شد. موضوعی که به سوژه داغ برخی رسانه‌ها بدل شد. در این میان اصل موضوع فراموش شده است.

اواخر بهمن ۱۳۹۸ بود که دو شرکت بزرگ کره جنوبی یعنی سامسونگ و ال‌جی در راستای تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا علیه جمهوری اسلامی،به صورت رسمی از ایران خارج شدند. روز ۲۵ بهمن۱۳۹۸، علیرضا موسوی‌ مجد رئیس هیئت مدیره انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران، از پایان کار شرکت‌های کره‌ای سامسونگ و ال‌جی در بازار لوازم خانگی و تلفن همراه ایران خبر داد و گفت: علت این امر تحریم‌های آمریکا و همکاری نکردن شرکت‌های کره‌ای و تحویل ندادن جنس و مواد اولیه به شرکت‌های ایرانی بوده است.

چرا واردات برند ال جی به ایران انجام نمی‌شود؟

این مسئله صرفا در خصوص شرکت ال جی صدق نمی کند، بلکه گریبانگیر سایر شرکت های کره ای از جمله سامسونگ نیز شده است. علت توقف واردات کالا از این کشور به مسائل مختلفی بازمی گردد. در ابتدا به سال 2018 اشاره می کنیم که شرکت های فوق در نتیجه تحریم های آمریکا تصمیم گرفتند تا سرمایه های خود را از کشور ایران خارج کنند.

این اقدام علاوه بر اینکه مسائل اقتصادی متعددی را در بازار ایران ایجاد نمود باعث ناراحتی بسیاری از دولتمردان و بخصوص مقام معظم رهبری گردید چرا که ایران سال های سال به عنوان بازار اصلی فروش محصولات کره ای، کمک شایان توجهی به رشد و ارتقای این شرکت ها نموده بود.

شایعه آزادسازی واردات لوازم خانگی ال‌جی

در سال 1400 شمسی یا همان 2020 میلادی و به گزارش ایسنا، در روزهای اخیر دوباره بحث واردات لوازم خانگی کره‌ای به جای بدهی‌های کره به ایران در رسانه‌های مختلف مطرح شده است. برخی رسانه‌ها مدعی شدند که آمریکا برای آزاد کردن بخشی از پول‌های ایران به کره و شرکت‌های کره جنوبی مجوز داده که بدهی ایران را تنها از طریق واردات کالا به ایران پرداخت کنند.

اما در این مجوز قید شده که شرکت‌های جدید امکان صادرات محصولات خود به ایران را ندارند و همان شرکت‌های پیشین ال‌جی و سامسونگ باید محصولات خود را به ایران صادر کنند.

اما جست‌وجویی در سایت‌های مختلف انگلیسی زبان نشان می‌دهد که این خبر اواخر تیر ماه در برخی سایت‌ها منتشر شده که البته در آن‌ها اشاره‌ای به نام شرکت‌ها نشده است. همان زمانی که اولین بار گمانه‌زنی‌هایی از واردات لوازم خانگی کره‌ای بعد از توافق با کشورهای غربی مطرح شد.

پس نمایندگی تعمیرات الجی در ایران چگونه فعالیت می‌کند؟

مطلب بسیار مهمی که وجود دارد این است که تعداد زیادی از مردم ایران، به دلیل با کیفیت بودن لوازم خانگی و دیجیتال الجی، در سال‌های گذشته از این برن خرید داشته اند. درست است که این لوازم بسیار با کیفیت هستند اما انسان هم یک روزی می‌افتد و می‌میرد. در نتیجه لوازم خریداری شده از این برند نیز بعد از چند سال استفاده معیوب شده و نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند.

برای مثال، سینما خانگی ال جی یکی از لوازم خانگی و همچنین صوتی تصویری بسیار با کیفیت و کارآمد برند LG می‌باشد. خب اگر  سینما خانگی الجی شما خراب شود چه کاری انجام می‌دهید؟ اگر پیشنهاد ما را بخواهید، برای تعمیر سینما خانگی، بهترین گزینه مراجعه به نمایندگی تعمیر سینما خانگی ال جی ، که در کل تهران نمایندگی دارد، می‌باشد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

تهران رسانه | در زمان مناسب معبری به نام شهید ابراهیم رییسی در پایتخت نام گذاری خواهد شد.

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت