تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

سه شنبه 1403/02/25

راکعی عنوان کرد؛

خدمات شهربانو به زنان و دختران تهرانی

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران از مراجعه بیش از ۶۰۰هزار نفر از زنان و دختران شهر تهران به مجموعه های فرهنگی، ورزشی و آموزشی شهربانو در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

خدمات شهربانو به زنان و دختران تهرانی

به گزارش تهران رسانه ؛ فاطمه راکعی، مشاور شهردار و مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با اشاره به فعالیت ۲۲مجموعه شهربانو در سطح محلات تهران گفت: بانوان و دختران نیمی از جمعیت شهر را تشکیل می دهند و سلامت جسم وروان آنها محور سلامت خانواده است.

وی افزود: برهمین اساس مدیریت شهری بهبود و ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی بانوان تهرانی را در دستور کار قرار داده و مجموعه های شهربانو به عنوان مراکز مختص زنان برای رفع نیازهای ضروری فرهنگی، اجتماعی، تفریحی و ورزشی آنها در یک محیط امن و سالم فعالیت دارند.

راکعی با بیان اینکه خدمات در این مجموعه ها براساس بررسی و شناخت نیاز بانوان پیش بینی شده و تلاش می شود بهترین خدمات با هزینه ی مناسب ارایه شود،گفت: فعالیت‌ مجموعه های شهربانو براساس دیدگاه تخصصی در رفع نیاز فراغتی بانوان در نظر گرفته شده تا آنها بتوانند در یک محیط امن، سالم و کاملا زنانه نیازهای خود را در ایام فراغت رفع کنند.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با اشاره به اینکه کودکان نیزاز این مراکز سهم دارند،گفت: علاوه بر فضاهای ورزشی همچون سالن بدنسازی و استخر و فضاهای فراغتی، فرهنگی و آموزشی، خانه کودک و خانه اسباب بازی نیز در این مجموعه ها طراحی شده و هم زمان با استفاده مادران از خدمات و برنامه ها، کودکان نیز از خدمات و ظرفیت های موجود بهره مند می شوند.

راکعی با اشاره به مراجعه بیش از ۶۰۰ هزار نفر از زنان تهران به این مراکز در ۶ماهه نخست سال جاری گفت: بیشترین استقبال مربوط به فضاهای ورزشی است. چنانکه براساس بررسی صورت گرفته، بیش از ۱۶۰هزار نفر به فضاهای ورزشی مراجعه کرده اند .

به گفته مشاور شهردار تهران، در۶ ماهه ی نخست سال جاری، بیش از ۱۳۰هزار نفر از خدمات فرهنگی و آموزشی این مجموعه ها استفاده کردند.

وی غنی سازی اوقات فراغت ، ایجاد نشاط و شادابی ، افزایش توانمندی و تعاملات اجتماعی زنان را از جمله اهداف مجموعه های شهربانو عنوان کرد و افزود: بر همین اساس، هم زمان با خدمات و برنامه های که به طور مستمر در حال اجراست، جشنواره های فرهنگی و ورزشی نیز در مناسبت های ملی و مذهبی در این مجموعه ها اجرا می شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت