چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

طی حکمی از سوی میربابایی؛

مديرعامل گروه صنعتي بلّا منصوب شد

«حميدرضا بتو» با حكم مديرعامل شركت مديريت طرح و توسعه آينده پويا وابسته به بانك ملي ایران، بعنوان مدير عامل گروه صنعتي بلّا منصوب شد.

مديرعامل گروه صنعتي بلّا منصوب شد

به گزارش تهران رسانه ؛ حميدرضا بتو با حكم مديرعامل شركت مديريت طرح و توسعه آينده پويا وابسته به بانك ملي ایران، بعنوان مديرعامل گروه صنعتي بلّا منصوب شد.
كفش بلّا يكي از شركتهاي زير مجموعه اين گروه صنعتي است. لازم به ذکر است که بتو پیشتر، سابقه خدمت در قوه قضائیه، وزارت رفاه، شهرداری تهران، دادگستری استان تهران و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی را در کارنامه خود دارد.

تهران رسانه این انتصاب را به ایشان تبریک می‌گوید.

بنابر این گزارش، کفش بلاّ وابسته به گروه صنعتی بلا مشتمل بر 12 شرکت صنعتی و بازرگانی بود که در سال‌های پس از انقلاب و وقوع جنگ تحمیلی، بر اثر مسائل اقتصادی و همینطور نابسامانی مالکیتی که گریبان‌گیر این شرکت شد، تعداد شعب آن از 100 شعبه فروشگاهی به ۳۵ شعبه رسید؛ این رکود منجر به ایجاد افت شدید در شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) و تعدیل چندباره پرسنل و در نهایت از دست دادن میزان قابل توجهی از سهم بازار کفش بلاّ شد.

شهریورماه ۱۳۹۴ که بحران به اوج خود رسیده بود مالکیت کفش بلاّ دست به تغییرات مدیریتی زد که این خود یک نقطه عطف در چرخه حیات بلاّ محسوب می‌شود؛ تیم مدیران جدید با تسلط نسبی بر بحران و پوشش اشکالات اولیه، اقدام به برنامه‌ریزی و تدوین استراتژی کردند؛ رقابت موثر در بازار و احیای دوباره برند بلاّ از جمله برنامه‌های اولیه تیم مدیریتی جدید محسوب می‌شد.

در حال حاضر مجموعه کفش بلاّ با بازگشایی مجدد چندین شعبه، یک شبکه فروشگاهی گسترده و قدرتمند با ۴۶ شعبه فعال در سراسر کشور است.

علاوه بر توسعه جغرافیایی و افزایش تعداد شعب، ارتقای کیفیت مواداولیه محصولات، تامین کالای به‌روز و جوان‌پسند و توجه به طرح‌های ‌روز، قیمت‌گذاری حداقلی متناسب با شرایط اقتصادی جامعه، راه‌اندازی خدمات پس از فروش و چندین راهبرد دیگر از جمله تلاش‌های مدیران و کارکنان کفش بلاّ برای تامین رضایت مشتریان است.

این شرکت در حال حاضر 21 شعبه در استان تهران و 25 شعبه در سایر استان‌ها دارد.

حمیدرضا بتو گروه صنعتی بلا




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت