چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

مسکن مهر رباط کریم؛

خطر انشعاب گاز در مسکن مهر آبشناسان

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به اخطارهای متعدد این اداره کل بر تخلفات نا ایمن در نصب انشعابات آب، برق و گاز گفت: پروژه مسکن مهر آبشناسان رباط کریم با مشکلات ایمنی در حوزه انشعابات روبه رو است.

خطر انشعاب گاز در مسکن مهر آبشناسان

به گزارش تهران رسانه ؛ پرویز فیروز اظهارداشت: مطابق قانون ساماندهی مسکن و آیین نامه های مربوطه وظیفه احداث و انتقال تاسیسات زیربنایی تا درب ساختمان بر عهده دستگاههای مربوطه از جمله ادارات آب ، برق و گاز و ... است.
وی ادامه داد: در سایت مذکور کلیه انشعابات تا درب ساختمان ها اجرا شده اما تعاونی‌های مربوطه پس از تکمیل عملیات ساختمانی و اخذ تاییدیه از ناظران مربوطه از جمله ناظر ساختمانی، ناظر برق، ناظر گاز و ...باید از ادارات مربوطه درخواست انشعابات آب، برق، و گاز کنند.
فیروز ادامه داد: در صورتی که برخی از این تعاونی های مسکن از جمله مهر 12، 18، 3، 21 ، 22 ، 3 منطقه 11 و ... بدون اخذ تاییدیه های مربوطه و قبل از خرید و نصب انشعابات و کنتورهای مربوطه اقدام به اتصال غیرقانونی و خودسر انشعابات گاز با شلنگ آب و لوله های پی وی سی و یا انشعاب برق با سیم های غیر استاندارد به صورت مستقیم و از پشت کنتور کرده اند بسیار پرخطر و ناایمن است.
مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با تاکید بر اینکه این اداره کل مطابق با وظیفه نظارت عالیه خود مراتب را طی مکاتبات متعدد به تعاونی های مربوطه ، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، شرکت گاز و فرمانداری شهرستان رباط کریم اعلام کرده است تاکید کرد: با وجود مکاتبات متعدد در خصوص تخلف تعاونی های مذکور و ناایمن بودن انشعابات به ادارات دستگاههای متولی متاسفانه همچنان شاهد ادامه تخلفات ناایمن از سوی تعاونی های مسکن مهر هستیم که باید اقدامات قاطع و قانونی مطابق ضوابط و مقررات توسط ادارات خدماتی مربوطه از جمله ادارات برق و گاز در این ارتباط به عمل آید.
شهرستان رباط کریم در فاصله 45 کیلومتری جنوب غربی پایتخت واقع شده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت