چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

سلگی خبر داد؛

آتش سوزی یک واحد مسکونی در شهر گلستان

رئیس سازمان آتش نشانی شهر گلستان از آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در این شهر خبر داد و گفت: آتش‌نشانان ۵ نفر از ساکنان این مجتمع که در میان دود و آتش محبوس شده بودند، را نجات دادند.

آتش سوزی یک واحد مسکونی در شهر گلستان

به گزارش تهران رسانه ؛ محمد سلگی به تشریح جزئیات حادثه آتش سوزی در یک واحد مسکونی شهر گلستان پرداخت و افزود: ساعت ۲۱ دیشب طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع از وقوع آتش‌سوزی و محبوس شدن تعدادی از شهروندان در یک ساختمان مسکونی در شهرک سبزدشت به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی گلستان اعلام شد که مامورین ۴ ایستگاه آتش نشانی ما بی‌درنگ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه در یک ساختمان مسکونی ۵ طبقه رخ داد، که طبقه اول این ساختمان دچار آتش‌سوزی شده و شعله و دود ناشی از آن از فاصله دور قابل مشاهده و به طبقه بالاتر نیز سرایت کرده بود.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری گلستان گفت: آتش‌نشانان بلافاصله پس از حضور در محل حادثه، با رعایت اصول ایمنی و تجهیز خود به دستگاه تنفسی اقدام به قطع برق و گاز ساختمان کرده و با استفاده از یک رشته لوله آبدهی و چند دستگاه خاموش‌کننده دستی عملیات مهار آتش و نجات محبوسان را آغاز کردند.

سلگی گفت: در این عملیات آتش‌نشانان موفق شدند پنج نفر از شهروندان و همچنین یک قلاده سگ که در محل آتش سوزی محبوس بودند، را به سلامت به محل امن منتقل کنند.

وی افزود: آتش‌نشانان پس از خارج کردن محبوسان از داخل ساختمان، شعله‌های آتش را مهار و اقدام به جست‌وجوی نهایی و ایمن‌سازی محل حادثه کردند که خوشبختانه فرد دیگری در ساختمان یافت نشد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت