نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

دوشنبه 1403/02/24

در جلسه استانداری مطرح شد؛

بررسی رفع موانع اجرایی پروژه ساختمان پلاسکو

استاندار تهران گفت: بانک ها به کسبه بدهکار ساختمان پلاسکو مهلت دهند.

بررسی  رفع موانع اجرایی پروژه ساختمان پلاسکو

به گزارش تهران رسانه ؛ محمد حسین مقیمی ظهر یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات و رفع موانع اجرایی پروژه ساختمان « پلاسکو» تهران طی سخنانی ضمن بررسی مصوبه دولت در خصوص ساختمان پلاسکو اظهار داشت: جلسات پیگیری احداث ساختمان جدید پلاسکو می بایست، تا اجرای عملیاتی پروژه و ساخت ساختمان مرتب برگزار شود.

وی با اشاره به دغدغه ها و مشکلات کسبه ساختمان پلاسکو گفت: قید « مجتمع نور» برای اعطای وام به کسبه پلاسکو حذف شود و این قید که تنها کسبه ای که در « مجتمع نور» مستقر هستند، امکان دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی را داشته باشند، برداشته شود و تسهیلات به همه کسبه پلاسکو تعلق گیرد.

استاندار تهران با تاکید بر استمهال بانک ها در خصوص بدهی های کسبه پلاسکو گفت: بانک ها می بایست با دید حمایتی بدهی های اهالی پلاسکو و جریمه و سود آن ها را استمهال کنند.

نماینده عالی دولت در استان تهران خواستار تسریع بانک ها در اجرای مصوبه بانک ها شد و افزود: در صورت عدم همکاری بانک ها در اجرای مصوبه دولت، با مدیران بانک ها برخورد قانونی می شود.

وی به آمادگی شهرداری تهران برای در نظر گرفتن زمین مجاور ساختمان پلاسکو برای یادواره شهدای آتش نشان اشاره کرد و افزود: این اقدام در صورت موافقت بنیاد مستضعفان انجام شود.

بر اساس این گزارش، جلسه بررسی مشکلات و رفع موانع اجرایی پروژه ساختمان « پلاسکو» به ریاست محمدحسین مقیمی استاندار تهران و با حضور عیسی فرهادی فرماندار تهران،محسنی شهردار منطقه ۱۲ تهران و جمعی از نمایندگان کسبه آسیب دیده حادثه ساختمان پلاسکو و نمایندگان بنیاد مستضعفان و بانک مرکزی برگزار شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت