چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

حجت الاسلام اسماعیلی عنوان کرد؛

قرچک به چهار کتابخانه جدید نیاز دارد

امام جمعه قرچک با اشاره به جمعیت 270 هزار نفری این شهرستان از کمبود کتابخانه گلایه کرد و اظهار داشت: این شهرستان به چهار کتابخانه جدید نیاز دارد.

قرچک به چهار کتابخانه جدید نیاز دارد

به گزارش تهران رسانه ؛ حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های نماز جمعه قرچک به هفته کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: دین مبین اسلام و ائمه اطهار همواره به مطالعه و کتابخوانی تاکید داشته و این مهم به دلیل نقش مطالعه در پیشرفت و توسعه است.
وی تصریح کرد: شهرستان قرچک با وجود 270 هزار نفر جمعیت ، تنها 4 کتابخانه با 81 هزار جلد کتاب دارد که این تعداد کتاب جوابگوی نیاز شهرستان نیست.
حجت الاسلام اسماعیلی اظهار داشت: بر اساس استانداردها، قرچک برای داشتن حداقل امکانات و فضای مطالعه به چهار کتابخانه جدید نیاز دارد که امید می رود با همت مسئولان این مهم محقق شود.
وی افزود: کمبود فضای کتابخانه عمومی در قرچک باعث شده تا تنها 7 هزار و 200 نفر عضو فعال کتابخانه باشند که این امر باعث سرانه کم مطالعه در شهرستان می شود.
وی یکی از مشکلات شهرستان قرچک را نداشتن آرامستان عمومی دانست و افزود: مردم شهرستان برای دفن اموات خود با مشکل مواجه بودند که اقدام شهرداری و شورای اسلامی در تملک زمین مورد نیاز و نیز دیوار کشی آن نوید حل مشکل را می دهد.
امام جمعه قرچک با اشاره به اعدام مفسدان اقتصادی در هفته اخیر گفت: اقدام شجاعانه دستگاه قضایی در برخورد با اختلال ‌گران اقتصادی بار دیگر امید را به جامعه بازگرداند.
اسماعیلی افزود: دستگاه قضایی باید به سطوح پائین دستگاه ها نیز ورود پیدا کرده و با کسانی که در محل کار خود کم ‌کاری یا خیانت می‌کنند نیز برخورد کند.قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت