چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

سرمربی تیم فوتسال مقاومت قرچک؛

وضعیت تیم فوتسال مقاومت قرچک مناسب است

سرمربی تیم فوتسال مقاومت قرچک گفت: با وقفه‌هایی که در لیگ فوتسال کشور افتاد، توانستیم وضعیت تیم مقاومت قرچک را ایده‌آل کنیم و بازیکنانی جذب کردیم که یکی از آن‌ها محمد طاهری است.

وضعیت تیم فوتسال مقاومت قرچک مناسب است

به گزارش تهران رسانه ؛ رضا زرخانلی در خصوص وضعیت تیم فوتسال مقاومت قرچک در لیگ امسال اظهار کرد: ما شاکله تیم را از دست دادیم و 5 بازیکن اصلی و تأثیرگذار تیم را دیگر نداریم و جایگزین کردن بازیکنانی در حد آن‌ها بسیار سخت بود.

وی افزود: با توجه به مبلغی که در اختیار تیم فوتسال مقاومت قرچک گذاشته شد، نتوانستیم بازیکنانی در حد بازیکنان قبلی در اختیار بگیریم درنتیجه ما سراغ بازیکنان جوان و سرباز رفتیم که بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

زرخانلی تصریح کرد: کار برای ما سخت شد، به‌غیر از بازی اول که خیلی بد بازی کردیم در چند بازی بعدی تیم مقاومت با مشکل گل‌زنی و ضربات آخر مواجه شد، تا اینکه با رایزنی‌هایی که انجام دادیم توانستیم محمد طاهری را جذب کنیم تا بتوانیم از ایشان در ضربات آخر و گل‌زنی استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت قرچک با اظهار تأسف عنوان کرد: ما 3 بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت و اخراج دربازی‌های قبل نداشتیم و با دست‌ خالی به میدان رفتیم و در بازی با گیتی‌پسند نتوانستیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

وی گفت: قرعه‌ی بعدی به تیم مقاومت در شروع فصل خورد. در 5 بازی پیش رو، 3 بازی خانگی بود که تیم‌ها خیلی قوی هستند و تیم‌هایی که هم‌سطح مقاومت قرچک هستند و یا ضعیف‌تر از ما بودند در بیرون از خانه بازی کردیم و این‌یک مقدار کار را برای ما سخت کرد.

زرخانلی بیان داشت: اما با وقفه‌هایی که در لیگ فوتسال کشور افتاد، توانستیم وضعیت تیم مقاومت قرچک را ایده‌آل کنیم و بازیکنانی جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت قرچک در پایان اظهار امیدواری کرد و افزود: امیدوارم با سرمایه‌گذاری که در تیم فوتسال مقاومت قرچک صورت گرفت، در هفته‌های آینده نتیجه‌ی دلخواه خود را بگیریم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت