چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

کشف 3 کانتینر کنسرو غذای سگ و گربه در پردیس

بازرس ویژه کمیسیون نظارت شهرستان پردیس گفت: طبق بررسی‌ها و مستندات موجود 2 تا 3 کانتینر غذای کنسرو خارجی کشف شد که ارزش ریالی این کالاها 4 تا 6 میلیارد تومان تخمین زده می‌شود.

کشف 3 کانتینر کنسرو غذای سگ و گربه در پردیس

به گزارش تهران رسانه ؛ مهدی اکبری‌نژاد بازرس ویژه کمیسیون نظارت شهرستان پردیس از کشف و پلمپ یک سوله نگهداری کالای ظن به قاچاق غذای حیوانات خانگی خبر داد و اظهار داشت: حسب گزارشات رسیده به حراست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس مبنی بر نگهداری کالای قاچاق و احتکار در منطقه صنعتی خرمدشت با حضور بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، رئیس و بازرسان اتاق اصناف، پلیس آگاهی شهرستان از این یک سوله بازرسی به عمل آمد.

وی گفت: طی بازرسی از این سوله که محل نگهداری غذای حیوانات خانگی(غذای سگ و گربه) از نوع خارجی که ظن به قاچاق می‌رفت با تهیه لیست مواد انبار شده، صورت‌جلسه آن تنظیم و به امضا مسوولان رسید.

اکبری‌نژاد ادامه داد: با هماهنگی قاضی تعزیرات حکومتی پردیس و دماوند سوله مذکور پلمپ و پرونده برای بررسی‌های بیشتر به آگاهی شهرستان ارجاع شد.

بازرس ویژه کمیسیون نظارت شهرستان پردیس در خصوص میزان کالای ظن به قاچاق این سوله، اظهار کرد: طبق بررسی‌ها و مستندات موجود 2 تا 3 کانتینر غذای کنسرو خارجی کشف شد که ارزش ریالی این کالاها 4 تا 6 میلیارد تومان تخمین زده می‌شود.

وی افزود: با همکاری آگاهی، بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس حکم پلمپ واحد اخذ و سوله تا اطلاع ثانوی پلمپ شد.

اکبری‌نژاد اذعان داشت: طبق منویات مقام معظم رهبری و دستورات واصله بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی و... طی بازرسی‌های روزانه و گشت‌های مشترک اقدام به شناسایی سوله‌ها و انبارهای مشکوک کرده و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

بازرس ویژه کمیسیون نظارت شهرستان پردیس در خصوص نحوه مشارکت مردمی در این طرح‌ها بیان کرد: افرادی که در حوزه قاچاق فعالیت می‌کنند بدانند بازرسی و نظارت شهرستان در این خصوص مماشاتی با افراد نخواهد کرد.

وی گفت: شهروندان می‌توانند از طریق سامانه 124 و اطلاع به بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و یا بازرسان اتاق اصناف اطلاعات خود را در اختیار ما قرار داده پس از دریافت آن همکاران ما از محل بازدید و در صورت مشاهده تخلف برخوردهای قانونی صورت خواهد گرفت.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت