جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

شنبه 1403/02/29

دو خبر از نمایشگاه عکس؛

برپایی نمایشگاه عکس «هادی ابری» و «آلن سکارولی»

نمایشگاه عکس‌های «فوتوریسم هادی ابری» دوم آذرماه در گالری خورشید و نمایشگاه عکس‌های «آلن سکارولی» عکاس فرانسوی با عنوان «میان سرگردانی و جاودانگی» در خانه هنرمندان ایران برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه عکس  «هادی ابری» و «آلن سکارولی»

به گزارش تهران رسانه ؛ هادی ابری تاکنون در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی آثارش را به نمایش گذاشته است و در نخستین نمایشگاه انفرادی خود ۳۰ عکس از سوژه‌های متنوع را در گالری خورشید به نمایشگاه می‌گذارد.

در بخشی از یادداشت برای این نمایشگاه نوشته شده است: تمامی آثار در فضایی بین عکس و نقاشی سیال است و در کنکاش بین این دو هنر تجسمی مرزهای جدیدی را بر من مکشوف کرده‌اند. در عکاسی فوتوریسم حرکت به هر صورت نمایان است و تصاویر ثابت و منجمد نیستند.

نمایشگاه عکس‌های فوتوریسم هادی ابری دوم تا هفتم آذر ماه در گالری خورشید واقع در بلوار آفریقا، بالاتر از پمپ بنزین، کوچه تور، پلاک ۷۰ برگزار می‌شود.

نمایشگاه عکس‌های «آلن سکارولی» عکاس فرانسوی با عنوان «میان سرگردانی و جاودانگی» از یکم تا نهم آذر در خانه هنرمندان ایران برپا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، نمایشگاه عکس‌های آلن سکارولی عکاس فرانسوی با عنوان میان سرگردانی و جاودانگی از سوی سفارت فرانسه با همکاری خانه هنرمندان ایران در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود. او در این نمایشگاه ۲۱ عکس را در معرض دید مخاطبان می‌گذارد.

هم‌چنین کارگاه آموزشی آلن سکارولی با موضوع تجربه‌های عکاسی این هنرمند در طبیعت و شب از ساعت ۱۷ تا ۲۰ یکشنبه ۴ آذر در سالن امیرخانی خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود و حضور در این کارگاه برای عموم آزاد است.

آلن سکارولی در سال ۱۹۴۵ در مراکش به دنیا آمد. او همواره در کنار مدیترانه زندگی کرده و به کار مشغول بوده است. آلن سکارولی تاکنون نمایشگاه‌های بسیاری در شهرهای مختلف فرانسه و هم‌چنین سوئیس، بلژیک، یونان و.. برگزار کرده است.

نمایشگاه عکس‌های آلن سکارولی پنجشنبه اول آذر ساعت ۱۷در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود و تا ۹ آذر ادامه دارد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت