نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

یک شنبه 1403/02/23

بابایی اظهار کرد؛

تأکید بر نوآوری در ساختار اطلاع رسانی استان تهران

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران گفت؛ نوآوری و ابداعات در ساختار اطلاع رسانی موجب می شود جایگاه روابط عمومی ها از سطح کنونی ارتقا یابد.

تأکید بر نوآوری در ساختار اطلاع رسانی استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ نشست مدیران روابط عمومی فرمانداری های استان تهران با حضور امین بابایی،سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران برگزار شد.
در این نشست به منظور هم افزایی و افزایش تعامل روابط عمومی فرمانداری های استان و تصمیم گیری برای ارتقاء سطح عملکرد حوزه روابط عمومی ها، تصمیماتی اتخاذ شد.

امین بابایی،سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران در سخنانی با بیان اینکه همسویی و عملگرایی روابط عمومی ها برای تحقق اهداف دولت به ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه باشد گفت: مدیران روابط عمومی در فرمانداری ها با تصمیماتی که اتخاذ می کنند نباید موجب اثرگذاری مشکلات اقتصادی در مجموعه تحت مدیریت خود باشند زیرا انگیزه فعالیت در روابط عمومی ها موجب تقویت عملکرد در سازمان به طور کلان می شود.

وی افزود: نوآوری و ابداعات در ساختار اطلاع رسانی موجب می شود جایگاه روابط عمومی ها از سطح کنونی ارتقا یابد و نیاز است نقش ارزشمند روابط عمومی در ساختار اداری و سازمانی به عنوان بخش قابل اعتماد و قابل اتکا برای مدیران ارشد دستگاه ها شناسایی شود.

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران مدیران روابط عمومی فرمانداری ها را بازوی اعتمادسازی و دستیابی به اهداف در فرمانداری ها دانست و تاکید کرد: جلسات و نشست با مدیران روابط عمومی فرمانداری ها به طور منظم به منظور دستیابی به اهداف سازمان دهی شده برگزار خواهد شد.

در ادامه این نشست؛ هریک از مدیران روابط عمومی فرمانداری های استان تهران به طرح موضوعات و مشکلات حوزه فعالیت خود در شهرستان های استان تهران پرداختند.

براین اساس تصمیماتی در راستای تقویت ارتباط روابط عمومی فرمانداری ها با رسانه های فعال و محلی،شکل گیری شورای هماهنگی و شورای اطلاع رسانی روابط عمومی ها در شهرستان ها و ایجاد دبیرخانه شورا و ارائه گزارش عملکرد فصلی روابط عمومی فرمانداری ها از جمله مهمترین مصوبات این جلسه بود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت