چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

امام جمعه گلستان بیان کرد؛

شورای شهر گلستان مشکلات را با هم دلی رفع کند

امام جمعه گلستان با اشاره به اقدامات گسترده از سوی شهرداری گلستان در حوزه های مختلف از شورای شهر خواست که اگر مشکلی دیگری نیز وجود دارد با همدلی مرتفع کنند و افزود: عموم مردم از عملکرد شهرداری گلستان رضایت دارند.

شورای شهر گلستان مشکلات را با هم دلی رفع کند

به گزارش تهران رسانه ؛ حجت الاسلام محمود نورپور در خطبه های نماز جمعه گلستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهید حضرت آیت الله مدرس و روز مجلس گفت: شهید مدرس، مجتهدی توانمند، مجاهد نستوه، مردمی، ضد استبداد و استکبار، مدافع اسلام و حامی مردم بود این شخصیت بزرگ که در سال ۱۳۱۶ به دست رضا شاه قلدر در سن ۶۷ سالگی مظلومانه به شهادت رسید. افتخار روحانیت و حوزه های علمیه و یک نماینده واقعی بود. شهید مدرس، بهترین الگو برای نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بوده، هست و خواهد بود.

استکبار جهانی از تحریم های ۱۳ آبان نتیجه ای نگرفت

خطیب نماز جمعه اهانت ترامپ به ملت شریف ایران را به شدت محکوم کرد و گفت: این مجسمه شیطان، مظهر شرارت، جامع همه زشتی ها برای توجیه، حمایت از تروریست بر می دارد ملت نجیب ۸۰ ملیونی ایران را تروریست خطاب می کند.

وی ادامه داد: همه می دانند آمریکا با تاریخ۲۵۰ ساله حیات ننگین خود همواره جنگ، قتل، غارت و حمله به کشورها را روند کاری خود قرار داده و همیشه علمدار شرارت و حامی تروریست ها بوده و هست، برابر آمار مرکز مطالعاتی، آمریکا ۹۳ درصد حیات خود را در جنگ گذرانده و حمایت تمام قد از رژیم صهیونیستی، آل سعود، آل خلیفه، حمله به عراق، افغانستان، پاکستان، ویتنام، حمله اتمی به ناکازاکی و هروشیما، حمایت تمام قد از داعش، النصره، طالبان، القاعده و راه اندازی گروهک های تروریستی از جمله آن است.

امام جمعه گلستان راه اندازی زندان های گوانتانامو، ابو قریب و بگرام و... را گوشه ای از جنایات آمریکا علیه بشریت و دنیای اسلام دانست و گفت: حال شیطان طاغوت اعظم برای تطهیر چهره کریه خود  مکرّرا کشورها و گروه های آزاده را متهم می کند؛ ایران، حزب الله لبنان، انصارالله یمن، مردم و مجاهدان غزّه این ها را تروریست می نامد.

وی عصبانیت ترامپ نشان از ضعف و زبونی جبهه استکبار دانست و گفت: آن ها در جنگ اقتصادی و تحریم ها نتیجه نگرفتند و با اعمال دوره جدید تحریم ها در ۱۳ آبان خیال می کردند، که ایران سر خم خواهد کرد و وضعیت به هم می ریزد، اما دیدند که ایران با ثبات و با صلابت ایستاده لذا یاوه گوئی کرده و عصبانی اند.

شورای شهر گلستان مشکلات را با هم دلی رفع کند

نورپور در ادامه به یکی دیگر از دستاورد های نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از دستاورد های مهم انقلاب اسلامی، خودکفائی و اقتدار در عرصه دفاعی است، قبل از انقلاب، ایران بزرگترین وارد کننده اسلحه در منطقه بود، تمام تجهیزات و اسلحه مورد نیازش را حتی تجهیزات معمولی را از کشورهای خارجی وارد می کرد. فراموش نکرده ایم در ۸ سال دفاع مقدس ما سیم خاردار هم از خارج می آوردیم که بعدا آن را هم به ما ندادند.

امام جمعه گلستان گفت: ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون مطهر شهدا ایران به یک قدرت مثال زدنی و بهت آور در عرصه دفاعی و نظامی تبدیل شده است، انواع و اقسام اسلحه، تجهیزات نظامی، تانگ، نفربر، توپ، موشکهای با برد ۲ هزار کیلومتر، پهباد، پدافند هوائی، زیردریای، هواپیمای جنگنده و... تولید کرده و حتی به ده ها کشور دنیا اسلحه و تجهیزات صادر می کند، اقتدار نظامی و دفاعی به ویژه در عرصه موشکی لرزه بر وجود چرکین دشمنان انداخته و دشمن به خود اجازه نمی دهد ملت ما را تهدید نظامی کند.

خطیب جمعه گلستان سپس به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در جمع مهمانان خارجی در کنفرانس وحدت اسلامی اشاره کرد و گفت: معظم له آل سعود را نصیحت کرد، که به ولایت اسلام برگشته و تحت ولایت الله بمانند، که ولایت طاغوت و آمریکا به درد شما  نمی خورد، آمریکا طبق طبع استکباری خود سعودی ها را تحقیر می کند و آن ها را به گاو شیرده تشبیه کرد که شرم آور است.

نورپور همچنین با اشاره به اقدامات گسترده از سوی شهرداری گلستان در حوزه های مختلف از شورای شهر خواست که اگر مشکلی دیگری نیز وجود دارد با همدلی مرتفع کنند و افزود: عموم مردم از عملکرد شهرداری گلستان رضایت دارند.

اخبار شهر گلستان را در تهران رسانه دنبال کنید




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت