رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

احداث یکصد مدرسه در استان تهران

شنبه 1403/02/08

محسنی بندپی عنوان کرد؛

تشریح طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران

تهران رسانه | ۱۳۰ هزار مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن سهم استان تهران است.

تشریح طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ استاندار تهران گفت: بیشترین مستاجرین کشور در تهران ساکن هستند.

انوشیروان محسنی بندپی صبح پنج شنبه در آئین افتتاح طرح‌های مسکن مهر در شهرستان پردیس با اشاره به اثرات مثبت طرح اقدام ملی مسکن اظهار داشت: طرح اقدام ملی مسکن به گونه‌ای است که جریان تولید و عرضه مسکن را پایه گذاری کرده تا با تغییر دولت‌ها اجرای این طرح به مخاطره نیافتد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین مستاجرین کشور در تهران ساکن هستند افزود: با توجه به شرایط خاص استان تهران به لحاظ جمعیتی، مشارکت بخش خصوصی در اجرای این طرح مثبت ارزیابی می‌شود و این طرح نقش مهمی در خانه دار شدن اقشار آسیب پذیر دارد.

استاندار تهران در تشریح طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران عنوان کرد: ۱۳۰ هزار مسکن در قالب این طرح سهم استان تهران است که ۱۳ هزار واحد در قالب بازآفرینی یعنی حدود ۱۰ درصد از کل سهم استان در قالب این طرح وجود دارد و مابقی یعنی ۶۱ هزار واحد در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ هزار واحد در شهرهایی با کمتر از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت ساخته خواهد شد و همچنین ۴۴ هزار واحد نیز در شهرهای جدید در قالب این طرح ساخته می‌شود.

محسنی بندپی با اشاره به اجرای این طرح در پرند گفت: تأمین امکانات و زیرساخت‌های مناسب عمرانی، فرهنگی اجتماعی در این طرح مدنظر قرار گرفته؛ ضمن اینکه اجرای مترو پرند نقش مؤثری در آسایش ساکنان این منطقه به ویژه در طرح اقدام ملی مسکن خواهد داشت.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

تهران رسانه | در طرح‌ ساماندهی چرخی ها ۹۹ نفر از نیروهای اجرایی معبربان، ۲۸دستگاه خودرو و ۳۱ نفر از نیروهای یگان عملیات راهور تهران حضور دارند.

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

تهران رسانه | مالکان تاکسی‌ های فرسوده فعال می‌توانند برای جایگزینی تاکسی‌ های فرسوده خود با تاکسی‌های برقی در تهران نام نویسی کنند.

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تهران رسانه | هر ناحیه شهر تهران روزانه نزدیک به یک کامیون زباله از داخل کانال‌ها تخلیه می‌کند، که این میزان از نظر تناژ معادل ۵۰۰ تن زباله و لجن در ماه- معادل ۱۰۰ متر مکعب- در شهر تهران است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت