نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

یک شنبه 1403/02/23

محسنی بندپی عنوان کرد؛

لزوم تشکیل شورای عالی بانک‌ها در استان تهران

استاندار تهران بر لزوم تشکیل شورای عالی بانک‌ها در استان تهران نیز مثل سایر استان های کشور تاکید کرد.

لزوم تشکیل شورای عالی بانک‌ها در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر دوشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران طی سخنانی اظهار داشت: امسال سال سختی پیش رو داریم و استکبار از همه اهرم‌ها برای فشار به ملت ایران استفاده می‌کند.

وی یکی از راهکارهای برون رفت از شرایط فعلی را توجه به رونق تولید دانست و افزود: اساساً توسعه درون زا یکی از مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی است که نیاز به توجه ویژه ای را می‌طلبد.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه در نگاه نخست شاید باید تسهیلات را در ازای دریافت وثیقه به متقاضیان پرداخت کرد گفت: اما در شرایط سخت اقتصادی می‌توان منعطف بود و لذا توقع و انتظار ما در این شرایط کار ویژه از اعضای ستاد و بخصوص بانک‌ها است و در کنار پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی از وام سرمایه در گردش نباید غفلت کرد.

استاندار تهران بیان داشت: انتظار داریم بانک‌ها پای کار باشند و می‌توان با پیگیری و اقدام فوق العاده از این شرایط عبور کنیم لذا در این راستا جلسات کارگروه و کمیته‌های ذیل کارگروه حتماً باید هر هفته تشکیل شوند و سطح پرداخت مستقیم بانک‌ها باید با سطح طرح‌های مورد تأیید کارگروه هم خوانی داشته باشد.

وی در ادامه گفت: پیشنهاد می‌کنم کارگروهی متشکل از خبرگان در خصوص، طرح‌هایی که به واسطه نقص در وثیقه از جانب بانک‌ها مردود می‌شوند تشکیل شوند و شورای عالی بانک‌ها همچون سایر استان‌ها باید در تهران تشکیل شود.

محسنی بند پی بیان داشت: برای رفع محدودیت‌هایی که بواسطه قانون منع استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری استان صورت گرفته البته با رعایت قوانین زیست محیطی در حال تلاش هستیم و با این همه حجم سرمایه در گردش موجود در استان تهران و این خروجی غیرمتناسب پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌ها زمانی را حتماً از نمایندگان استان تهران به همراه وزیر اقتصاد در این کارگروه برای استماع عملکرد بانک‌ها دعوت می‌کنیم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت