چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

یک شنبه 1403/02/30

قدس رسانه؛

شهر قدس صاحب خانه کشتی می شود

نایب رییس شورای اسلامی شهر قدس گفت: خانه کشتی با ۴ میلیارد تومان اعتبار در شهر قدس راه اندازی می شود.

شهر قدس صاحب خانه کشتی می شود

به گزارش تهران رسانه ؛ ابوطالب آذربرا، صبح پنج شنبه در حاشیه نشست خبری شورای اسلامی شهر قدس ضمن بیان دیدگاه‌های خود اظهار داشت: حضور همه خبرنگاران عزیز که در این جمع حضور دارند را ارج می نهیم که در تقویت جامعه مدنی همواره نقش بی بدیل ایفا می‌نمایند و وضعیت شهر قدس به لطف خدا نسبت به سال‌های گذشته بسیار خوب است و روز به روز شاهد شکوفایی شهرقدس هستیم.

آذربرا تصریح کرد: در حوزه توسعه فضای سبز، شهرداری شهر قدس طی مدت یک سال اخیر با ساخت ۱۸ پارک محله‌ای کوچک و بزرگ، سرانه فضای سبز را به ۹ متر رسانده که قبلاً این میزان ۶ متر بود و افتخاری برای مجموعه شهروندان و اعضای شورای اسلامی شهر در سطح استان می‌باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: تعریض های بسیاری در شهر قدس از سال‌های قبل بدون رسیدگی باقی مانده بود که زیبایی شهر را گرفته بود، از جمله در میدان آزادی، میدان قدس، تعریض خیابان‌های اصلی شهر انجام شد و شهر شکلی بسیار خوبی را به خود گرفت.

این عضو شورای شهر تاکید کرد: تعریض های بسیاری در سطح شهر انجام شده است، از جمله خیابان چمن، خیابان جمهوری در مدت کوتاهی انجام شد که موجب روان سازی ترافیک در سطح شهر و ساماندهی معابر شده است.

وی افزود: در بحث توسعه سرانه‌های فرهنگی در این مدت سه خانه فرهنگ به مجموعه ۵ فرهنگسرای دیگر در حال اضافه شدن است که در جهت غنی سازی فراغت شهروندان است و می‌تواند جزو معدود شهرهایی باشیم که این تعداد فرهنگسرا داریم و این حجم از کار فرهنگی انجام می‌پذیرد.

آذربراء در پایان تاکید کرد: وجود سه ظرفیت مهم در شهر قدس، اعم از سالن آمفی تئاتر که در غرب استان تهران با این کیفیت و زیبایی بی‌نظیر است، وجود استادیوم که با ظرفیت ۲۵ هزار نفر در شهر قرار دارد و در اختیار دو تیم لیگ برتر و برگزاری بازی‌های آسیایی قرار دارد، دانشگاه آزاد یک پتانسیل دیگر در شهر قدس باشد و ظرفیت دیگری که امسال در شهر قدس به بهره برداری خواهد رسید خانه کشتی می‌باشد که حدود ۴ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است که در غرب استان تهران بی نظیر می‌باشد و مسابقات کشتی در این سالن برگزار گردد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت