چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

سه شنبه 1403/03/01

فولادوند عنوان کرد؛

مدیرکل آموزش و پرورش در انتظار دیدار با شهردار

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: برای رفع مشکل آموزشی تهران چندین ماه منتظر ملاقات با شهردار تهران بودم اما هنوز نیز موفق به دیدار با ایشان نشدم.

مدیرکل آموزش و پرورش در انتظار دیدار با شهردار

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: وضعیت تراکم جمیعتی در منطقه ۲۲ به دلیل ساخت و سازهای صورت گرفته در حال افزایش است اما وضعیت فضاهای آموزشی آن در شرایط بحرانی قرار دارد.
عبدالرضا فولادوند در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به مشکلات آموزشی مدارس شهر تهران اظهار داشت: استان تهران به لحاظ تأمین فضای آموزشی به عنوان محروم‌ترین استان در کشور شناخته می‌شود و هر ساله نیز به کلاس‌های تخریبی آن افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به افزایش جمعیت دانش‌آموزی شهر تهران به دلیل مهاجرت‌ها اما متأسفانه امکانات و فضاهای آموزشی رشد چندانی نداشته و از این لحاظ نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: برای رفع مشکل آموزشی تهران چندین ماه منتظر ملاقات با شهردار تهران بودم اما هنوز نیز موفق به دیدار با ایشان نشدم.

فولادوند ادامه داد: وضعیت تراکم جمعیتی در منطقه 22 به دلیل ساخت و سازهای صورت گرفته در حال افزایش است اما وضعیت فضاهای آموزشی آن در شرایط بحرانی قرار دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است با تدوین برنامه‌ای جامع و کارشناسی شده با همّت استاندار، خیرین و سازمان برنامه بخش عمده‌ای از مشکلات در حوزه تأمین فضای آموزشی تهران برطرف شود.




نظر شما


نظرات

پولاد خسروی

باسلام و احترام خدمت شما مسئولین محترم کلان شهرتهران انشاءالله ازاینکه رفع مسئولیت کنید و توپ را در زمین دیگری بیندازید وجدان کاری و دینی شما بیدارشود ودست به دست هم مشکلات مردم را حل وفصل نمایید چهل سال از عمر انقلاب اسلامی گذشته و هنوز سازمانهای دولتی ماهماهنگ نشدندوبیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهید


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

تهران رسانه | در زمان مناسب معبری به نام شهید ابراهیم رییسی در پایتخت نام گذاری خواهد شد.

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت