نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

یک شنبه 1403/02/23

چالویی خبر داد؛

تشکیل کانون کارآفرینان در استان تهران

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری تهران گفت: به منظور اتخاذ شیوه‌های نوین جذب سرمایه بخش خصوصی، کانون کارآفرینان استان تهران تشکیل و احکام آن به امضای استاندار و به اعضاء ابلاغ شد.

تشکیل کانون کارآفرینان در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ محمد چالویی افزود: بیش از ۱۱ برنامه اساسی به عنوان اولویت‌های اصلی و هدف گذاری شده از سوی این دفتر در دستور کار قرار گرفته و در دست اجرا است.

وی ادامه داد: از اهم این برنامه‌ها، می‌توان به برنامه‌ریزی برای مقابله با آثار تحریم‌های ظالمانه آمریکا اشاره کرد که اقدامات مستمری در این راستا نیز در حال انجام است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری تهران تصریح کرد: در کنار جذب سرمایه‌های خارجی از طریق مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان، حضور در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان تهران نیز در دستور کار قرار گرفته است.
چالویی اضافه کرد: همچنین پیگیری برای تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری نیز به صورت مستمر در حال انجام و برنامه‌های منسجم و متنوعی در این زمینه در حال پیش‌بینی و اجرا است.
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری تهران گفت: تربیت نیروی کار ماهر و متخصص، متناسب با نیازهای بازار کار در راستای افزایش کارایی تولید از طریق اجرای طرح‌های کارورزی و مهارت‌آموزی در محیط واقعی از سوی این اداره کل، پیگیری و اجرا می‌شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت