نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

یک شنبه 1403/02/23

امور بانوان؛

وضعیت اشتغال بانوان در ادارات استان تهران

استاندار تهران گفت: ۳۰ درصد اشتغال در استان تهران در اختیار بانوان قرار داده شده است.

وضعیت اشتغال بانوان در ادارات استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر سه شنبه در نشست مشترک با معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده که در استانداری تهران برگزار شد، طی سخنانی گفت: استانداری تهران آمادگی کامل دارد تا ازظرفیت جوانان استان در جلسات استفاده کند و غیر از جلسات شورای تأمین هیچ جلسه در استانداری تشکیل نمی شود که برای حضور جوانان جنبه محرمانه داشته باشند.

وی افزود: شاید نتوانیم برای جوانان شغل دولتی فراهم کنیم اما آمادگی داریم تا با اعطای تسهیلات برای جوانان فرصت های شغلی ایجاد کنیم.

استاندار تهران با بیان این که در حوزه معتادان بهبودیافته مصوبه‌ای داریم که تعدادی از ساختمان‌ها به بهزیستی واگذار شود، گفت: اما معاون شهردار تهران، اجازه این اقدام را نمی‌دهد.

وی اظهار داشت: هر کشوری که کاهش فقر، بیکاری، رفع تبعیض و نابرابری را از اهداف مدنظر خود قرار دهد، قطعاً توسعه خواهد یافت.

نماینده عالی دولت در استان تهران بیان داشت: دولت تلاش کرده است به هر آنچه که قول داده عمل کند و ۳۰ درصد اشتغال را در اختیار زنان قرار داده و سن مدیریت را کم کرده است و این موضوع را می‌توان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دید.

استاندار تهران به آمار طلاق و ازدواج در استان تهران نیز اشاره کرد و گفت: ۴۷ درصد طلاق‌ها در ۵ سال نخست زندگی اتفاق می‌افتد و ما در سازمان بهزیستی تلاش کردیم که آموزش‌های قبل از ازدواج را اجرایی کنیم و غربالگری ژنتیک را نیز انجام دادیم، که حاصل ازدواج‌ها فرزندان معلول نباشد و توانستیم کاهش معلول‌زایی نیز داشته باشیم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت