چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

دماوند رسانه؛

دماوند رتبه اول کشف کالای قاچاق در استان تهران

تهران رسانه | در پنج ماهه نخست امسال ۱۲۹ میلیارد تومان کالای قاچاق در شهرستان دماوند کشف شده که این شهرستان رتبه اول را در استان تهران دارد.

دماوند رتبه اول کشف کالای قاچاق در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ فرمانده انتظامی شهرستان دماوند گفت: در پنج ماهه نخست امسال ۱۲۹ میلیارد تومان کالای قاچاق در منطقه کشف شد که دماوند امسال در این خصوص پیشرفت خوبی داشته و رتبه اول را در استان تهران دارد.

سرهنگ حسین فاضلی روز یکشنبه در نشستی با خبرنگاران که در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان دماوند برگزار شد، با بیان اینکه خبرنگاران سربازان انقلاب هستند، اظهار داشت: خبرنگاران جامعه را با حقایق آشنا می کنند و انعکاس به موقع می‌تواند در تامین امنیت و کاهش جرائم موثر باشد.

وی با بیان اینکه شهرستان دماوند از امنیت خوبی برخوردار است، گفت: پلیس برای تامین امنیت بهتر نیازمند کمک مردم است که البته نقش خبرنگاران در ایجاد محیطی امن و اطلاع رسانی‌ درست بی بدیل است.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته از ابتدای سال جاری تاکنون طول ۵ ماهه نخست سال، بیان داشت: در طی این مدت توانستیم ۱۰۹۷ مورد اموال سرقتی را کشف کنیم که در این کشفیات ۸۸۵ نفر دستگیر شدند.

سرهنگ فاضلی با بیان اینکه ۱۲۹ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شده است و این میزان بی سابقه بوده و در استان تهران رتبه اول را داریم، گفت: ۳۹۳ کیلوگرم مواد مخدر کشف طی پنج ماهه اخیر کشف شد و در این رابطه ۲۴۶ نفر دستگیر شدند.

شهرستان دماوند از جمله شهرستان های استان تهران است و در بین دو محور مواصلاتی هراز و فیروزکوه واقع شده و در ۴۵ کیلومتری پایتخت می باشد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت