نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

سه شنبه 1403/02/25

به مناسبت هفته دولت؛

بهره برداری از ۱۱۰ واحد صنعتی در استان تهران

تهران رسانه | ۱۱۰ واحد صنعتی به مناسبت هفته دولت در سال جهش تولید در سطح شهرک‌های صنعتی استان تهرا ن به صورت ویدئوکنفرانسی به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ۱۱۰  واحد صنعتی در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ استاندار تهران روز سه شنبه در مراسم بهره برداری از این واحدهای صنعتی، گفت: با بهره برداری از این ۱۱۰ واحد صنعتی، یک هزار و ۱۰۷ میلیارد تومان به حجم سرمایه گذاری این استان اضافه و برای هشت هزار و ۵۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد می شود.

انوشیروان محسنی بندپی اعلام کرد: امسال که به برکت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب سال جهش تولید نامگذاری شده بود و همه دستگاه‌های اجرایی با روحیه انقلابی و جهادی شرایطی را فراهم کردند که این موضوع محقق شود.

وی اظهارداشت: با این شرایط فراهم شده حجم پروژه های قابل افتتاح در استان و میزان اشتغالزایی رخ داده طی سال جاری، نسبت به سال گذشته شاهد جهش بود.

محسنی بندپی افزود: این ۱۱۰ پروژه در هفته دولت با ابتکار شرکت شهرک های صنعتی و سازمان صنعـریال، معدن و تجارت استان تهران آماده بهره برداری و آغاز فعالیت شد.

استاندار تهران گفت: ابتدای بهره برداری از این پروژه ها هم از بزرگترین شهرک صنعتی کشور یعنی شمس آباد در شهرری رخ می دهد و در آن ۲۳ واحد صنعتی با کاربری های فلزی، شیمیایی، کانی غیر فلزی و الکترونیکی با تولید آسانسور فعال می شوند.

وی خاطرنشان کرد: در شهرک صنعتی سالاریه نیز ۱۰ واحد صنعتی با کاربری های های فلزی، سلولزی و شیمیایی هستیم.

محسنی بندپی ادامه داد: ۲۲ واحد صنعتی در پاکدشت با کاربری های فلزی، غذایی و الکترونیک و شیمیایی و خدمات و کانی غیر فلزی بهره برداری رسید.

استاندار تهران گفت: در شهرک صنعتی قرچک نیز ۴۵ واحد صنعتی با کاربری‌های شیمیایی، نساجی، خدماتی، غذایی و فلزی امروز به بهره برداری رسید.

وی ابرازامیدواری کرد که با ایجاد شرایط فعالیت همه واحدهای صنعتی در شهرک های صنعتی، زمینه فعال سازی واحدهای تولیدی فراهم شود.

محسنی بندپی اضافه کرد: در شهرک صنعتی پرند شهرستان رباط کریم چهار واحد صنعتی با کاربری فلزی و ۲ واحد تولید آرد با اعتبار بالغ بر ۲۷۰ میلیارد تومان بهره برداری رسید تا به حفظ اشتغال موجود وو رونق تولید تحقق بخشیم.

استاندار تهران گفت: با این موففیت‌ها توانستیم نرخ بیکاری این استان را به زیر ۱۰ برسانیم و تک رقمی کنیم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت